Goed Spaans leren

Dankjewel, als ik n vraag heb zal ik het je wel noten. Ik heb nu best veel huiswerk, en ondertussen doe ik wat spaanse oefeningen op internet en extra werk van school, maar als ik in het weekend tijd heb zal ik wel een berichtje maken, dan kan je m verbeteren als je wil. Niet te veel verwachten he, ik kan alleen nog maar tegenwoordige tijd haha

oke is goed,nou dan sie ik vanzelf wel waneer je tijd hebt=)
en het maakt net uit als je het nog niet zo goed kan want darom wil je tog juist hulp;)
x

babbel.com is echt een goeie maar ook een leuke site! =)
kun je ook nog andere talen leren, echt heel handig.

Een vriend van mij leert het zichzelf met een site op internet, maar dat zijn echt de basisdingen, zoals kloktijden enzo. Maar misschien zijn er ook nog wel moeilijkere dingen erop. Als je wilt kan ik je die site wel geven.

My Spanish Coach voor de nintendo DS?
Ik heb My Japanese Coach, en dat werkt wel goed vind ik.

heb me nu geregisteerd bij babbel.com en ben nog steeds bezig met die andere site, dat gaat tot nu toe heel goed samen met mijn niveau dus dan groei ik vanzelf verder :slightly_smiling_face:
Ik hoop echt bij n vervolg opleiding een stage in spanje te kunenn doen, de taal is echt gewoon zo mooi! en t land al helemaal!

en oja: ik heb geen nintendo ds… dus:P

die originele is seker leuker :grinning: ik keek se altijd in yugo op vakantie en nu ook via salteliet, Ik ga trouwens ook die site iis een keer bezoeken :grinning: en ik kijk juro que te amo en rebelde dan, er is er nog een maar ik weet niet meer presies hoe die heet. weet jij trouwens nog leuke series…?

XxX

Mijn vader is Spaans en hij kijkt altijd naar Cuenta me, wel grappig :stuck_out_tongue:
En tja, zoveel mogelijk praten is de beste manier. Misschien ken je iemand die goed Spaans kan?

Ik heb een bestand gevonden waarin uitgelegd word hoe je spaanse werkwoorden moet vervoegen in verschillende tijden. (ik kende alleen nog de tegenwoordige tijd) Het word echt handig uitgelegd :slightly_smiling_face:

Spaanse werkwoorden

Je kan ook een film in t nederland kijken en daarna in t spaans met ondertiteling ofzo?
Of zonder XD
Want dan weet je wel waar de film over gaat

vriendinnetje van mij is naar Don Quichot gegaan in Salamanca en heeft t daar echt superleuk gehad, voor de rest ken ik alleen EF…volgens mij is dat ook wel goed. Dus misschien een cursus in het buitenland volgen? Daar leer je het meest denk ik, omdat je dan wel moet!

Ik heb mn hele dvd collectie al uitgeprobeerd, geen enekele met spaanse ondertiteling :frowning_face: wel tsjechisch:S

T probleem met die taalreizen is dit: Ik ben naar spanje geweest met n uitwisseling en ik ben toen echt verliefd op spanje geworden en de taal. Alleen mag ik nu niet meer terug. heb echt ontzettend veel heimwee( mrjaa daar is mn andere topic al over) Anyway, ik mag niet terug in de zomer van mn ouders :frowning_face: dus een taalreis mag dan ook niet…

oei ja dat is echt balen…en als je erbij gaat werken? Dat je t zelf kan betalen?

Het gaat niet om geld, mn moeder maakt tzich gewoon zorgen dat er iets met me gebeurt. Mn zus mocht van de zomer mee met mn oom en tante naar spanje, dus ik vraag wel aan haar wat ze moest betalen en wat niet. en dan ga ik taalreizen zoeken die niet superduur zijn en dan vraag ik t over een maandje denk ik. Waarschijnlijk mag t niet, weet t bijna zeker, maar toch… ik probeer t maar denk k

Ik heb de zender TVE gevonden op de tv :grinning: Niet dat ik t goed kan volgen, maar toch, alle beetjes helpen! oe ben gelijk helemaal vrolijk haha
Weet iemand welke programmas miss leuk zijn om te kijken? Ik zie drama series, koken etc .
http://www.upclive.nl/Tel…s=TVE&timescope=today_all