Goed serum voor je haar

Hoi!
Ik ben al een tijdje op zoek naar goede haarproducten voor mijn haar.
Ik heb lang, droog, stug haar. En nee, ik stijl of krul het niet vaak. En als ik dit doe gebruik ik bescherming voor mijn haar.

Ik heb nu een tijdje het serum van John frieda geprobeert, maar ik ben hier niet tevreden over. Ik heb niet het idee dat het iets met mijn haar doet.

Wat voor serum gebruiken jullie? Welk merk? Hoeveel kost het ongeveer? Of heb je andere tips?

Ik zou graag wat gezonder, minder droog en pluizig haar willen :slightly_smiling_face:

Wil ik ook graag weten! Ik heb ook super pluizig haar maar kan ook geen fijn serum vinden.

Kokosolie schijnt heel goed te werken.
Is te koop bij de tuinen volgensmij

Ik gebruik Biosilk. Ontzettend fijn en het wordt er ook nog eens ontzettend zacht van. Te koop bij de meeste kappers en kost voor een gemiddeld flesje rond de 15 euro.

Haarproductentopic? Miss weten ze het daar.

Gebruik ik ook, maar mijn kapper heeft gezegd dat dit meer ‘op’ je haar zit, dan dat het bijvoorbeeld intrekt. Van biosilk wordt mijn haar ook zachter, maar minder droog ect. niet. :frowning_face:

Waar kan ik dat topic snel vinden?

Ik heb een hele fijne maar hij is wel aan de dure kant. (ik kreeg toevallig korting)

Artego serum, klein potje 12 euro, grote 30.

http://www.mkhaarmode.nl/contents/media/l_argan%20olie.jpg

Het serum van Andrelon vind ik ook wel prettig, daar wissel ik soms mee af. Maar die werkt iets minder goed. Van Andrelon was geloof ik een euro of 4.

Verder gebruik ik ook kokosnootcreme. Enige nadeel is dat je haar gauw vettig van wordt, maar als je alleen de puntjes insmeert heb je er niet zoveel last van.

Ik denk bij de zoekfunctie… Ik heb de link niet…

Ik vind het serum van kruidvat echt heel fijn, van de care and repair lijn volgens mij. 5 euro voor een flesje, het proberen waard!

Ik heb een serum van de action. Hij was echt maar 3 euro ofzo en doet gewoon zn werk!

Ik gebruik Gliss Kur hair repair spray. Werkt erg goed tegen droog en beschadigd haar. En krijg er echt super zacht en makkelijk doorkambaar haar van. Dit gebruik je bijvoorbeeld na het douchen, niet uitspoelen dus. Verzwaard het haar niet (in ieder geval bij mij niet). Kost bij de drogist iets van 5 of 6 euro voor een fles van 200ml.

Ik heb ook die van de action, hij ruikt lekker naar perzik. Maar het liefst van al gebruik ik eigenlijk gewoon een minuscuul beetje kokosolie of arganolie.

Deze zoektocht heb ik ook lang gehad, en ik heb alles al getest voor mijn blog. Maar de beste is toch wel die van de action! Een serum in een soort mini pompje in de vorm van een deo fles en het kost maar 2,-! Alle dure heb ik ook geprobeerd maar deze is echt het best! :slightly_smiling_face:

Die inderdaad naar perzik ruikt haha!

Het haarmasker van Wella werkt trouwens ook heel goed. Wella pro series moisture treatment. Onder de douche na het wassen van je haar even dat spul er in, paar minuutjes in later trekken en dan goed uitspoelen.

Biosilk of balea. Ik wissel daarbij af.

Ik heb toevallig hier een review staan met resultaten, geen reclame btw maar ik denk niet dat het ideaal is dat ik hier nog 5 fotos erbij plak. Dat laad ook zo langzaam:

http://dennamichelle.blogspot.nl/2012/11/battle-of-hair-oils-biosilk-vs-balea.html

ik heb een haarolie van elvive en eentje van john frieda die ik af wissel. Het maakt mijn haar echt extreem zacht en gevoed!

Ik gebruik zelf al jaren BioSilk!

Argan olie werkt goed, dat word opgenomen door je haar.
Of kokos olie van the body shop

Voor als ‘laagje’:

-Redken Heatglide
-Tigi S factor moisture serum
-Andrélon oil & care serum/olie
-Wella professional serum in een flesje met oranje dop

Biosilk is sowieso goed, alleen wel duur. Ik heb het hier gekocht: http://www.lindseys.nl/a-26594082-1884193/silk-therapy/biosilk-silk-therapy-gratis-verzenden-verkrijgbaar-in-de-maten-15ml-50ml-150ml-350ml-en-1000ml/
Zonder verzendkosten.

Alleen ik vond hem te duur worden en bij Andrélon hebben ze nu ook serums, ook tegen pluis enzo en die zijn een stuk goedkoper (5 euro ofzo)! Ik heb deze gister voor het eerst geprobeerd en hij werkte prima voor mij.

Een ander merk dat ik zelf nooit heb gebruikt qua serums, maar volgens mij ook gewoon prima werkt is Elvive. Die hebben ook serums, iets van 10 euro. Ik heb er ook shampoo’s van tegen pluis en die werken goed.