Goed of slechte vriendin? -Help

Heei allemaal,

Ik heb een vriendin en die doet hele andere dingen dan mij. Ze zegt dingen tegen mij wat me echt raakt en dan word ik ook echt boos op haar maar dan zegt ze dat ze haar flapuit moment heb. Dan weet ik ook niet wat ik moet doen. Ze is heel erg aardig ofzo. Maar ze is anders tegen mensen en zelfs tegen haar moeder doet ze vervelend. Terwijl het een hele aardige vrouw is. Soms weet ik gewoon niet wat ik ermee aan moet. Ze zegt ook dingen over mijn ouders waar ik bij ben. En ik doe andere dingen dan haar. Ik doe niet aan alcohol en uitgaan. Dat uitgaan doet zei ook niet maar dat drinken wel. EN ik denk gewoon dat zei mij een baby vind omdat ik dat niet doe. EN ik ben al best onzeker van mezelf enzo. Over een maan word ik geopereerd en dan zit ik ook tijdelijk in een rolstoel en dan gaat ze dingen zeggen zoals: ben echt blij dat je in een rolstoel zit want dan kunnen we met de lift of dan duw ik je in de sloot. Dus ik ben nogal benieuwd wat ze allemaal tegen me gaat zeggen als ik echt in die rolstoel zit.

Wie heeft er tips??

Xxxx.

Klinkt niet echt als een leuke vriendin eerlijk gezegd.

Nou het is inderdaad niet echt een leuke vriendin als ze van plan is je in de sloot te gooien.

Als je je afvraagt of je vriendin wel een vriendin is, is ze dat in de meeste gevallen gewoon echt niet.

Probeer er nog eens goed met haar over te praten. En ja, dit is een standaard tip, maar wel de beste tip die er is. En als het niet gaat, dan wordt het misschien tijd om andere vrienden te zoeken. Ze klinkt niet echt als een goede vriendin, eerlijk gezegd.

Oke, bedankt allemaal. Ik zal het gewoon even aankijken na de vakantie en als ze rare dingen zegt dan weet ik zeker dat ik echt kwaad word. Want ben snel gevoelig zeker als ik dingen niet kan doen waar ik heel erg van hou. Want moet 6 weken in een spalk en 12 tot 18 maanden revalideren dus het is een aardige ingreep. Dus ik heb heel veel stemmingswisselingen dan op een dag.

Ik ken zulke vriendinnen , en weet je wat ik deed met die vriendinnen met 2 personelijkheden ? Juist dumpen ! Zon vriendin beinvloed je toekomst. Ik weet er alles van en wist er vanaf te komen door nou ja , ruzie te krijgen ! Ik heb dat nu met allemaal en ben gewoon blij. Zulke vriendinnen hoef je niet !