Heei allemaal,
Ik heb een vriendin en die doet hele andere dingen dan mij. Ze zegt dingen tegen mij wat me echt raakt en dan word ik ook echt boos op haar maar dan zegt ze dat ze haar flapuit moment heb. Dan weet ik ook niet wat ik moet doen. Ze is heel erg aardig ofzo. Maar ze is anders tegen mensen en zelfs tegen haar moeder doet ze vervelend. Terwijl het een hele aardige vrouw is. Soms weet ik gewoon niet wat ik ermee aan moet. Ze zegt ook dingen over mijn ouders waar ik bij ben. En ik doe andere dingen dan haar. Ik doe niet aan alcohol en uitgaan. Dat uitgaan doet zei ook niet maar dat drinken wel. EN ik denk gewoon dat zei mij een baby vind omdat ik dat niet doe. EN ik ben al best onzeker van mezelf enzo. Over een maan word ik geopereerd en dan zit ik ook tijdelijk in een rolstoel en dan gaat ze dingen zeggen zoals: ben echt blij dat je in een rolstoel zit want dan kunnen we met de lift of dan duw ik je in de sloot. Dus ik ben nogal benieuwd wat ze allemaal tegen me gaat zeggen als ik echt in die rolstoel zit.
Wie heeft er tips??
Xxxx.