Goed of fout?

Ik zie heel veel meiden advies vragen hoe iets gedaan moet worden, of hoe iets ‘goed’ is.

Denken jullie nou dat er maar 1 weg naar Rome is? Dat slechts 1 manier goed is?
Of iets goed of fout is, is toch echt het kaartje wat je er zelf aanhangt. En dat de meerderheid dan iets goed of iets fout vindt, dat zou er eigenlijk helemaal niet toe moeten doen.

Lekker filosofisch gelul :wink:

Noem eens een voorbeeld, dat maakt je vraag en stuk makkelijker.

is het wel oke als ik met een jongen zoen die al een vriendin heeft?
Kan ik dat ene geheim van mijn vriendin wel aan pietje vertellen?

hoe moet ik zus doen, hoe moet ik zo doen…

zo duidelijker?

Owja, ik snap het. :’) Nou, ik vind dat er bij sommige dingen wel duidelijk een ‘goed’ of ‘fout’ is. Zoenen met iemand anders haar vriendje terwijl je weet dat hij die vriendin heeft is bijvoorbeeld gewoon fout. Maar als het gaat om kleding enzo van ‘kan dit shirtje op deze broek?’ of ‘kan mijn haar zo en zo?’ dan is het gewoon een kwestie van het kaartje dat je er zelf aanhangt.

Wordt sowieso een beetje moe van sommige vragen die hier gesteld worden (en daar bedoel ik niet jou mee :wink: ).

haha dank je :wink: ik word ook moe van sommige topics.

maar goed om even terug te komen om het ‘vreemdgaan’ als dat dan zo duidelijk fout zou zijn, waarom zijn er dan toch mensen die het doen. Als het zo zwart wit voor iedereen was geweest, dan mag ik toch aannemen dat niemand vreemd zou gaan. Ik vind de wereld gewoon niet zo rechtlijnig (helaas, want het zou en stuk makkelijker zijn :wink:).