Goed maken

Hallo

Ik heb een vraag die misschien een beetje dom klinkt

Ik heb iets met een jongen, het is nog niet echt officieel maar dat zit er wel aan te komen.
Alleen we hadden vrijdag beetje ruzie over iets doms (wat mijn schuld was) en toen zei hij van: ik kan niks anders dan je vergeven
Maar ik voelde me schuldig dus zei ik: dat mag pas als ik het goed heb gemaakt
Nu komt hij dinsdag naar mij en ik heb gezegd dat ik dan iets ga doen om het goed te maken, en hij rekent daar ook echt op, het is meer dat hij mij nu een beetje uit test of ik ook initiatief kan tonen. Ik weet alleen niet echt goed wát ik moet doen, want we hebben niet eens echt officieel dus ben ik bang dat het al snel té wordt.

Hebben jullie misschien een leuk ideetje?

Dankuuuu.

Lekker koken? Chocolade fonduen?

Iets lekker bakken of koken ?
En het romantische maken.

Kook voor hem? Kijk een leuk filmpje samen, jij zorgt voor de hapjes en zoo.
Bak hem cakejes?

zoiets? :slightly_smiling_face:

succes!

gewoon extra lief zijn

of kaasfonduen met stokbroodjes en andere toastjes en kaasjes ofzo erbij.
Ik zou eigenlijk verder niks weten. Iets goedmaken als je relatie hebt is makkelijker :stuck_out_tongue: Haha

• hem heel veel complimentjes geven
  • iets maken/ halen dat hij heel lekker vind
  • zijn lievelingsfilm kijken
  • hem officieel verkering vragen? :grinning:
  • een hartje, of bijv. het woord ‘‘sorry’’ maken met waxinelichtjes

Dat dus.

^Ik weet wat je bedoelt, daarom vind ik het ook zo moeilijk, want ben bang dat het al gauw te overdreven is. Het is niet echt dat ik het persé goed moet maken maar het is als een soort grapje begonnen en nu kan ik er niet meer onder uit…

Heel erg bedankt voor de tips!

De liefde van de man gaat door de maag, dus maak iets wat hij lekker vind. Of zoen hem als goedmakertje haha :’)

Kook iets voor hem (:

maak chocoladetaart !

Dat zoenen is wel een goeie haha

Ik zou koekjes voor hem bakken :slightly_smiling_face: