Goed maken op valentijn?

Een week geleden heeft mijn vriendje het dus uitgemaakt omdat hij een tijdje alleen wou zijn. Meer optrekken met zijn vrienden etc etc
en vroeger had ik het er nog al moeilijk mij als hij alleen uitging omdat ik hem moeilijk vertrouwde.
Maar, ik wil terug het meisje zijn waar hij 2,5jaar geleden op verliefd werd! En dus ja; ik wil hem meer vrijheid geven en minder jaloers zijn en al die dingen.
Dus, morgen is het valentijn en ik wil dat het terug goed komt tussen mij en hem.

Hebben jullie originele ideetjes om hem te laten zien dat ik echt verandert ben?

ps: ik had hem al een briefje gemaakt met rode lint en hartjes me 4 vakjes daarop; 1e vakje : 10 minunten massage met massageolie
2e vakje : peeling
3e en 4e vakje : naar keuze

en de krant doet een stunt actie voor valentijn, je kon er gratis een advertentie inzetten voor valentijn, en dat heb ik natuurlijk ook gedaan! hopelijk komt het er morgen in te staan!!

up

geen reacties…?

Moeilijk!

Iig niet te opdringerig doen!

succes x

misschien kan je wat voor hem koken? of chocolade fonduen is ook leuk

Schrijf gewoon een lieve brief waarin je uitlegt waarom je hem terug wilt.

Mee eens.

hij wilde toch een tijdje rust hebben, een week is dan niet genoeg, gewoon wachten totdat ie zelf terugkomt. nu doe je volgens mij al te opdringerig. be patient. ;p

jemoet hem idd meer tijd geven om na te denken,
dus niet nu meteen alweer hem terug proberen te krijgen…