Goed haarverf donkerbruin.

Hallo,

Ik verf mijn haar al zo’n 2,5 jaar en heb nog nooit echt de perfecte haarkleur gehad.
Of dan was het aan het begin super en na 1 week weer lelijk of een groene gloed ofzo.
Wie weet een mooie warm bruine verf die lang mooi blijft?

dit moet ik ook weten, ik verf mijn haar altijd lichtbruin (eronder zit in de puntjes blond) maar ik heb ook nog niet echt een goede kleur gevonden. Kruidvat en schwarskopf valt mij tegen, hema is wel oke.

welke kleur is je haar nu? (foto misschien?) en hoe is de gloed?

ik gebruik nu warm kastanje van de kruidvat, en hij valt heel mooi…
alleen hij zit er nu bijna een weekje in dus ik weet niet oftie mooi blijft ;p

Volgens mij moet er een haarverf-topic komen, er worden zo veel topics aangemaakt over haarkleur xD

^boeiend (: ik vind al die algemene topic irritant, krijg je lang niet zoveel antwoorden/hulp.

als je ervoor licht had dan vervaagt de kleur sowieso heel snel. als je gewoon een donkere ‘onderkleur’ had moet het opzich niet snel lelijk worden, of een groene gloed krijgen. een groene gloed krijg je vaak als je van licht naar donker bent gegaan ofzo.

Heb toevallig net me haar gisteren geverfd. Chocolade/Mocca bruin van Schwarzkopf. Is heel goed gelukt, warme donkere chocolade kleur :slight_smile: Had ik vorige keer ook gebruikt en had totaal geen last van uitgroei. (Heb wel al bruin haar van mezelf, maar meer kastanje kleur)

up

dat had ik ooit eens gedaan, maar zo’n topic verdwijnt ergens als het niet sticky wordt gemaakt.

Bij mij wordt het na een tijd voor mn gevoel altijd richting rood haha xD
Maarja ik verf het gewoon altijd weer op tijd bij, dus dat scheelt.
Ben van mezelf blond.

Die van syoss werkt wel goed. Ik heb daar laatst ook een donkerbruine van gebruikt en het was best wel glanzend en mooi haha.

Ik had eerst zo iets van bleeh syoss dat zal wel niet goed werken (slechte ervaring met dat merk) maar de haarverf is wel fijn =)

Geen idee haha, ik verf mijn haar altijd bij de kapper. :stuck_out_tongue:

Ik gebruik al jaren die van kruidvat eigen merk… mijn haren waren van te voren altijd dof en lelijk… ze zien er nu gezonder en glansender uit dan ooit tevoren. Maar misschien is dat mijn interpretatie…

Ik vind die syoss verf echt crappy.
Binnen de kortste keren vervaagt het.

Donkerbruin kan uitvallen als zwart he… (heb ik namelijk al een aantal keer gehad)

Ja dat had ik ook een keer, echt pikzwart. Was echt lelijk.

ohh bij mij niet :open_mouth:

iemand?

Ik heb laatste die John Frieda Precision Foam Color gekocht, in de kleur bruin. Die ga ik volgende week uitproberen, maar deze lijkt me wel erg goed.