goed dekkende mac foundation

Ik heb altijd een beetje zitten prutsen met van die goedkope foundations maar nu zou ik wel een keertje een mac foundation willen. Maar ik zou echt geen flauw idee hebben welke, duss heeft iemand ervaring met een goed dekkende mac foundation? zoja welke is dat?

Ik heb juist van veel mensen gehoort dat mac foundations niet goed zijn dus als ik jou was zou ik een ander merk gaan proberen (;

MAC is helemaal niet ‘niet goed’ zoals jij beschrijft. Je moet je alleen goed laten adviseren in de store/counter en hem op de juiste manier gebruiken. Het is niet voor niks het meest gebruikte merk onder visagisten. (Ik ben zelf visagist.) Maar als je een echt goed dekkende wil hebben zou ik voor pro long wear of studio sculpt gaan, ligt aan je huidtype! Laat je gewoon adviseren in de counter!

Ik ben een paar maanden geleden naar de Bijenkorf in Eindhoven geweest om te me laten adviseren (mijn moeder vond de foundation die ik toentertijd gebruikte net een plamuurlaag, vandaar!) De visagiste heeft al mijn foundation er toen afgehaald en de M.A.C Matchmaster (nr. 01) bij me aangebracht. (Ik wilde eigenlijk graag een foundation die lang blijft zitten zoals de Pro long wear, maar ze vertelde me dat juist die foundation minder goed dekt!) Hij dekt goed en ziet er niet uit als een ‘plamuurlaag’. Wat ik vooral zo fijn vind aan M.A.C foundations is dat ze in zoveel verschillende teints verkrijgbaar zijn! De Matchmaster is voor mij in ieder geval dekkend genoeg! Maar zoals @Movember al zegt, het is verstandig om je te laten adviseren want misschien is de Matchmaster voor jou juist helemaal niet dekkend genoeg!