Goed afvallen

Hoi,
Ik zoek naar een goed “dieet” of eetgewoonte om af te vallen
ik ben ongeveer 1.70 en weeg 64 kg.
Ik houd echt van chips en chocolade enzo, en elke keer probeer ik het weer om niet te snoepen en light producten te eten enzo en niet te veel. Maar dan is er weer wat af en dat is het weer zover. ik wil ongeveer 57, 58 kg wegen.

Weet iemand misschien een goed dieet of een goede eetgewoonte waar je goed van afvalt?

alvast bedankt (:

niet snoepen (lees: chips,chocolade,ijs,koek)
eet 's ochtends veel (lees: brood,beschuit)
drink alleen maar water (lees: meer dan 2 liter per dag)

na 1 maand ben je lekker afgevallen!
wel gewoon 's middags weer brood eten en 's avonds gewoon gezond eten hé!

jaa inderdaad
en dat is ook hoe ik het altijd doe.
Maar ik moet echt een volhouder worden.
Ik ga het proberen want ik word in maart 16 dus ik wil wel een leuk jurkje aan
en het is ook niet dat ik super mega dik ben maar gewoon flinke boven benen en een buikje :stuck_out_tongue:

Mag ik vragen waarom je wilt afvallen? Je hebt een PRIMA gewicht! Als je minder wilt snoepen… Dat heb je zelf in de hand. Zorg dat je dat gewoon niet koopt, het niet in huis ligt of in iedergeval niet binnen handbereik. Maar ga niet afvallen je gewicht is goed! En light producten heb je dus helemaal niet nodig.

jezus wat is er met die afval topics met een goed gewicht de laatste tijd.

DOE NORMAAL!
laat gewoon af en toe een snoepje staan en neem wat vaker de trap!

Ik ben ook maar gestopt met die afvaltopics, het kan kwetsend overkomen (sorry, had ik niet door) dus ik ben er ook maar mee gekapt.
Maak wel schema’s met een vriendin van me.

Als je 's morgens al veel eet, heb je overdag minder trek, en dan nijg je al uit je zelf naar minder snoepen.

Serieus, er staan er nu 2 bij de meest recente topics, dat is toch triest?

Je hebt nu eem BIM van 22,1. En dat is echt prima!! Als je 58 kilo zou wegen heb je eem BMI van 20,1. Dus nog steeds prima!
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik wil je wel waarschuwen dat je niet plaatselijk zomaar kunt afvallen, dus alleen je buik en benenen. Het kan ook zijn dat je dadelijk 2 kilo afvalt en alleen maar een ingevallen gezicht hebt ofzo… En je nog steeds een buikje hebt.
Maar goed, probeer gewoon gezond te eten en lekker te bewegen. Probeer niet te veel te snoepen… eigenlijk gewoon de standaard dingen. En gewicht zegt lang niet alles. Je kan ook zware spieren hebben of vocht vasthouden! Als je in verhouding bent en jij je goed voelt in je lichaam, dan is het goed!! Als jij blij bent met je lichaam, straal je dat uit. En dan maakt het echt niet uit of je nu 55 of 70 kilo weegt.

misschien iets voor jou?

http://forum.girlscene.nl…eten/list_messages/177675

elke dag 5 a 10 minuten touwtje springen :stuck_out_tongue:

Bij mij hebben vooral de kleine dingetjes geholpen. Alleen nog maar water drinken, geen suiker meer in de thee, vaker de trap nemen, als ik zin heb in chocola neem ik een mandarijntje. Enzo. En nu nog volhouden xD