Godver :(

Hoi allemaal.
Mijn vriend (of ex?) heeft mij geblokkeerd op whatsapp en op mijn 06.

En we hebben ongeveer acht maanden een relatie gehad.
Hij heeft in die tijd veel ‘klootzak acties’ naar mij toe gedaan.
Even een paar dingen die echt mijn respect en vertrouwen naar beneden hebben gehaald (maar waarna hij elke keer weer zijn best deed en ik dus bij hem bleef).

Foto’s van mij gemaakt toen ik in bikini op bed lag.
Mij vastgegrepen (blauwe plekken aan overgehouden) en tegen een muur geduwd in een ruzie 's nachts buiten op straat.
Een ‘oude bekende’ van hem ‘schat’ genoemd meerdere keren waar ik bij stond, en opscheppen over werk, huisje etc.
Negeren op whatsapp (vaaak genoeg gebeurd).
Mij vastgegrepen en geslagen en geduwd, me bijna van de trap af geduwd en tegen de muur geduwd, waarna ik was gevallen en toen een tas met spullen van mij naar me hoofd gesmeten.

Maar elke keer maakte hij het goed en hebben we ook superleuke dingen gedaan zoals dagjes weg, hij had een week vrij genomen toen ik vakantie had, toen zijn we naar amsterdam gegaan en naar een privé welness… Uiteten, bioscoopjes, schaatsen enzovoorts…

En nu ben ik geblokt op echt alles behalve facebook, ook staat op zijn profiel nog bij relaties ‘het is ingewikkeld’ (hebben twee weken terug een nieuwe start gemaakt mede door alles wat er gebeurd was) en staan de posts er nog van ons samen en foto’s.

Afgelopen zaterdag avond zat ik te wachten op zijn berichtje dat hij thuis zou zijn, toen liep alles namelijk lekker tussen ons en wou ik graag bij hem slapen. Maar het berichtje kwam alleen nooit. De volgende dag (zondag) was hij vrij en toen vroeg ik hem of hij die dag kon afspreken, dat kon helaas niet. Hij was bezig met opruimen en zou daarna naar een vriend van hem gaan in Amsterdam en daar tot laat blijven, oke jammer. De volgende dag, maandag dus, was hij ook vrij. Uit school heb ik hem toen een paar uurtjes gezien en het was heel gezellig maar toch zat ik niet lekker in mijn vel met hoe het ging (ik vroeg hem elke vrije dag van hem of hij wou afspreken (hij werkt vaak zes dagen p/w, horeca) en hij had steeds geen tijd en stelde ook geen andere dagen of tijden voor) en 's avonds hebben we gebeld met elkaar, en de volgende dag, afgelopen dinsdag dus, was ik kwart voor twaalf al uit. En hij was de gehele dag vrij en ik wou hem graag zien. Ik heb toen met hem geappt of hij dus tijd had om het er dan even over te hebben met elkaar. En hij begon geïrriteerd te raken en hij zei ik bel je als ik klaar ben en tijd heb.
Een uurtje later had ik drie gemiste oproepen. Ik appte hem snel even of hij nu tijd had en of het goed was als ik er over een half uurtje was, want ik was bezig met schoolwerk. Werd niet op gereageerd dus ik belde hem en toen flipte hij en zei hij dat hij geen tijd had en dat ik alleen maar aan mezelf denk en ik hem manipuleerde en hij begon echt hard te schreeuwen via de telefoon dat ik een kutwijf was enz.

En nu ben ik dus geblokt enz. En ik weet niet wat ik moet doen ik voel me echt heel heel klote. Ik heb nog gevraagd om uitleg maar daarna kwam ik erachter dat m’n nummer geblokt was. Dus zijn de smsjes ook niet aangekomen… Heeft iemand tips… ikzelf vind het namelijk wel zo netjes als hij nog laat weten waarom hij dit opeens zo doet.
Heb twee dagen gewacht na dinsdag en ik heb nooit een excuses gekregen, en nu opeens dit.

Niet wat je wil horen maar wel het beste:

Blokkeer hem ook en laat nooit meer wat van je horen. Je verdient beter.
Dit soort ongezonde relaties houden toch meestal geen stand, dus het kan beter nu voorbij zijn dan over een paar jaar.

Allereerst wil je misschien je topic titel aanpassen naar een nettere tekst? Ik vind het zelf niet erg als je vloekt, maar ik kan me voorstellen dat je met een vloek toch een aantal meiden voor hun hoofd stoot. Niet vervelend bedoelt hoor. :slightly_smiling_face:

Ik ben het trouwens verder eens met Orchard. Die jongen is echt niet goed voor jou, dus ik zou hem lekker laten voor wat het is en verdergaan met je leven.

Meid, ik heb 4 jaar lang in een soortgelijke situatie gezeten en elke keer weer beloofde hij op beter, keer op keer maar weer…
Maar het werd nooit beter, sterker nog het werd steeds erger en erger.

Ajb, stop met hem, ik weet dat je het niet horen wilt, ik weet wat je denkt en ik begrijp je als geen ander! Echt…
Maar het wordt niet beter, het wordt niet anders, hoe vaak hij het ook beloofd.

Jij verdient zoveel beter dan deze jongen, echt zoveel beter!
Als je er meer over wilt praten mag je me altijd noten!

Afwachten en daarna goed praten. Ik zou er geen moeite meer in steken totdat hij iets doet.

Goed praten en dit is inderdaad niet wat je wil horen : hem laten gaan. Als hij je al heeft geduwd/geslagen enzo is hij je niet waard, zeker niet als hij je nu ook nog eens blokkeert. Misschien is het voor jou nog fijn om afsluiting te vinden, door misschien een gesprek met hem te voeren. Dit is duidelijk geen goede jongen.

Dit lijkt precies op wat ik had met mijn ex en zoals de meiden hierboven zeggen: laten gaan! Je kan inderdaad nog met hem praten om een verklaring uit hem te krijgen, maar laat je alsjeblieft niet terug overhalen als hij weer belooft beter te zijn. Niemand verdient een partner die hem of haar slaagt of uitscheldt voor kutwijf. Laat je niet doen, je verdient veel beter :slightly_smiling_face:

Eigenlijk heeft hij gedaan wat jij had moeten doen. Het is enorm klote, maar nu kun je verder gaan en iemand tegenkomen die wél normaal doet.

Alleen om het feit dat hij je heeft geslagen had je hem al moeten aangeven of zo.
Dat kan hij niet doen!

Laat hem, blokkeer hem, zorg dat je hem nooit meer ziet.
Je verdient beter en bent beter.
Hij verdient niks dan een pak slaag :rage:

Hij is sowieso een lul en hij mag je geen pijn doen of foto’s van je maken als je dat niet wil, maar uit verschillende dingen in je verhaal maak ik op dat jij ook nogal jaloers en stalkerig over kan komen. Deze jongen is niet aardig en ik zou hem in de stront laten zakken maar als ik jou was zou ik wanneer je wel een leuke jongen hebt gevonden minder vaak achter elkaar bellen en niet meteen jaloers worden als hij iemand anders schat noemt…

Ik ben het met alle posts hierboven eens. Hoe moeilijk het ook is, blokkeer hem, probeer hem te vergeten en laat het lekker gaan. Je verdient 10.000 keer beter dan deze jongen, echt waar. Ik hoop dat je er niet te lang mee blijft zitten, wat waarschijnlijk wel het geval is helaas, want dat verdien je ook echt niet…

Mag ik vragen waarom je uberhaupt ben doorgegaan met deze ongezonde relatie?
Slaan, bijna duwen van de trap, dingen naar je hoofd gesmeten krijgen, blauwe plekken krijgen. Dat soort dingen laat je je toch niet gebeuren? Als dit eenmaal gebeurd, dan gebeurd dit altijd!

Gewoon blokkeren en nooit meer wat van je laten horen! Je verdient veel beter!

Als hij je zo behandelt verdient hij je helemaal niet, er zijn veeeeel meer andere leuke jongens die jou wel goed behandelen. Hij is het niet waard!

Jij had hem uit je leven moeten blokkeren, niet andersom.
Hij heeft je fysiek pijn gedaan…Da’s toch al genoeg?

Dit klinkt misschien heel naar, maar eigenlijk is het beter dat je van hem af bent. Slechte gewoontes worden altijd erger naar mate mensen ouder worden, en als hij je nu al mishandeld heb je toch geen goede toekomst bij hem.

Je verdient iemand die je wel met respect behandeld, zowel fysiek als mentaal.