Go back to the zoo

wat vinden jullie van go back to the zoo??(A)

ik ga er 3 februari heen :grinning::smiley:
yeah

Topictitel niet in hoofdletters.

En ja, ze zijn goed :slightly_smiling_face:

leuk

Ik heb wel eens een liedje gehoord van ze dat ik wel leuk vond, maar over het algemeen vind ik ze niet zo.

sorry voor de hoofdletters
was ik vergeten dat dat niet mocht :blush:

up

ben er in oktober geweest, toen ze in VERA optraden. Wel leuk hoor maar de kwaliteit van de muziek was heel slecht daar (miss ook omdat we pal vooraan naast een box stonden. maargoed ze zijn wel goed live hoor :slightly_smiling_face: en leuke liedjes maar ik zou er niet meer voor betalen dan de 8 euro die ik toen heb betaald.

Die komen hier binnenkort ook… maar ik vind ze niet zo spannend.

Ik ga zaterdag, vind ze echt tof. Heb ze al een paar keer eerder zien spelen, en ook is met ze gepraat, erg gezellige jongens :slightly_smiling_face:

Kan vooral erg genieten van dat filmpje van Amsterdam Acoustics, het liedje was toen geloof ik nog niet helemaal af, en op sommige momenten is het echt alles behalve zuiver maar ik vind hem zo leeeeuk :’)

^ ik zou er ook niet meer dan ¤10 voor betalen idd. Ze zijn wel redelijk goed, maar niet fantastisch of bijzonder.

haha ja klopt, ik heb er ook geen 20 euro voor over.
maar nu zijn de kaartjes 11 euro=)
ik heb ze ookal live gezien bij het glazen huis. klonk wel echt goed toen!

Dat liedje ‘electric’ (zo heet het volgensmij) is wel leuk :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel leuk. Ze traden ook op bevrijdingsfestival Zwolle volgens mij. Ik was daar maar ik heb ze gemist! Fail.
Electric, Hey dj en beam me up vind ik wel leuk!

hahah bij ons speelde ze op intro van HBO vond het niet echt wat eerlijk gezegd, de liedjes vond ik opzich wel leuk :blush:

-

Ja, ze zijn nederlands!
Ik heb ze tijdens de Kei-week in groningen voor het eerst live gezien.
Daarna net zoals Lovegoodx in Vera, en op 5 feb. wordt het een avond naar Zwolle.

Op zich maken ze niet echt bijzondere, er zijn wel meer bandjes zoals hen, en er zijn trouwens ook wel 'mooiere’bands. maar wat is cas z’n stem toch heerlijk en ze hebben ook nog humor.

Topband. En ik zou er gerust 20 euro voor over hebben.

Ja daar ga ik heen, 26 maart.
De kaartjes kosten maar 10 euro. ^^

hun komen toch op pinkpop hé?
ik dacht het wel, dus ik ga er dan heen =)

Ik ga er 5 februari heen (:
en ze komen op pinkpop, zie ze dan nog een keer wss.
Vind ze wel leuk, maar ben er niet helemaal gek van.

ZE KOMEN UIT NIJMEGEN :metal:

Ik ga 4 februari @ patronaat!