GLR richting fotografie

Meiden van girlscene,

Zit er iemand op het grafisch lyceum in rotterdam die daar de richting fotografie doet?
Ik doe de fotovakschool, maar moet er iets bij doen ivm mijn leeftijd.
Is die opleiding leuk?
En wat voor een vakken krijg je?

Ik niet maar ik wil der wel echt graag heen :stuck_out_tongue:

Hier heb je niet veel aan, dan maar upje xD

Iedergeval bedankt voor het upje:P

niemand:(?

Daar wil k ook hele graag heen ;O
Ik was vandaag op t kleine gebouwtje van die school (op de william bootlaan ofzo :stuck_out_tongue:) voor zo’n intake gesprek
En ze waren tevreden over mn opdracht enalles :]

Ennn, zit jij al op die school, of al aangemeld ofzo ?
x

Ik zit op die opleiding.

Dat is je school gebouw voor het eerste jaar :slightly_smiling_face:. Pas het tweede jaar ga je naar het hoofdgebouw :slightly_smiling_face:.

Ik weet niet hoelang je van plan bent om die opleiding te volgen. Maar het eerste jaar is een gemengd jaar he met fotografie, camera en video-editting. Dus dan krijg je al die vakken plus Engels, Nederlands, wiskunde, natuurkunde, podium geschiedenis en maatschappij leer. Pas vanaf het tweede jaar word het echt fotografie.

Whuzwhuzwhuz doe je serieus fotovakschool? Als in, dé fotovakschool? Ik wilde het eerst ook doen maar het koste echt… 40.000 euro ofzo? Ik kon het nevernooitniet betalen iig, haha. Vet! ^^.

Ik wilde dat ook zo graag maar ik vond het ook vet duur :slightly_smiling_face:.

Ja ik DEED de fotovakschool.
Geen aanrader trouwens.

Ik googelde fotografie glr en kwam toen op die scholieren blogs uit. Alles wat hun in een paar weken leerde moest ik in een paar uur:P

Heel veel geleerd op de fotovakschool, de basisopleiding is echt top.
Maar de vakopleiding niet echt.

omdat,het te snel gaat of zijn er nog meer redenen. wat houd trouwens dat basis jaar in.

Wat mankeert er precies aan de vakopleiding dan?

Ik wilde daar fotografische vormgeving gaan doen, maarja, heb uiteindelijk toch maar voor een ‘gewone’ hbo opleiding gekozen waarbij je stufi krijgt enzo. misschien dat ik het later nog ga doen als ik een baan heb & genoeg geld verdien xD. Was een keer op de open dag in Apeldoorn en het zag er echt vet tof uit daar, die studio’s enzo :drooling_face:

Ik zag trouwens dat ze ook een nieuwe hbo opleiding hebben daar, die spreekt me ook wel aan.

ik zit ook op t glr fotografie :grin:

Even een kickje, hoe zit dat met de fotovakschool? Ben benieuwd aangezien ik met m’n opleiding ga stoppen en naar de FVS wil.