glow in the dark verf HEMA

Hee girls,

Ik heb ergens gekezen dat HEMA glow in he dark verf verkoopt.
Ik wil er graag dit mee gaan doen (niet mijn foto)
voorbeeld

Kan ik met die verf van HEMA dit doen? En is die verf snel “uitgewerkt”?
Hoe laadt hij dan weer op, zeg maar?

Haha ik hoop dat jullie me een beetje snappen!
X

De hema verkoopt het inderdaad.
Of je er dat mee kan doen weet ik niet, maar het is muy awesome-o!

Dat is heel cool… En wat dormant zegt, ja.

wauw erg leuk!
geen idee,
ik ga het iig volgen :wink:

^ Serena vondt die verf wel te dikkig om op glas te gebruiken (:

Maar ik ben ook benieuwd, up!

Edit: Foutje :'D

wauw ziet er gaaf uit!

Ik dacht eerst dat het over haarverf ging hahah… Maar ziet er wel vet uit, alleen heb ik er verder geen verstand van.

op dat glas is uit die glow in the dark lightsticks, ik dacht dat ik dat had gelezen ergens

Haha wat grappig, precies hetzelfde heb ik geprobeerd. En het werkt dus niet :stuck_out_tongue: Ten eerste zitten er geen kleuren in die glow in the dark verf, hij is dus een beetje wittig. Daarnaast is het effect heel snel uitgewerkt. Ik heb hem een hele tijd onder een lamp gehouden, en vervolgens was hij een minuut heel fel, en toen werd het steeds minder en minder tot het nog heeeel vaag zichtbaar was.
Conclusie: koop het niet (het was ook nog aardig duur, 12.50 ofzo)

hee dat is van Serena! Nice :grinning:

Oké haha, lekker dan.
Hoezo dan ‘wittig’ heb je niet een bepaalde kleur?
En met glow in the dark nagellak, lukt dat?

kijk even op beautylab.nl, staat helemaal uitgelegd. Alleen zij heeft het met van die glow in de dark sticks gedaan, misschien kun je dat proberen?

die glow in the dark armbandjes weet ik dat je zeg maar armbandjes maakt maar die geven max 1 uur licht en je kan het in de koelkast doen dan werkt het niet maar die verf weet ik niej

Het is gewoon normale glow in the dark verf, het heeft dus helemaal geen kleuren. Met nagellak heb ik het niet geprobeerd, dus geen idee! Dat zou je eventueel kunnen proberen.

Ik had wel vaker hiervan een tut gezien maar dan was het met glowsticks gedaan^^

Ook al blijft dat ook maar even.

http://www.beautylab.nl/2012/01/diy-glow-jars/
die foto komt uit deze artikel, daar staat alles wat je weten wilt

Tof, geen idee of dat met hema verf is gedaan. Wat ik wel weet is dat veel mensen dit doen met glow sticks, hoewel dat best wel giftig is geloof ik.

Serena heeft het met die glow in the dark sticks gedaan. Daar kan je het ook gewoon mee doen toch?

Die stickjes die Serena gebruikte zijn glow in the dark, maar die zijn gitd doordat er een chemische reactie ontstaat vanwege de stoffen die in de stickjes zitten. Een verf, net als die sterren, nagellak, pennen, lijm(allemaal glow in the dark) daar zit het stofje al(zonder dat het geactiveerd moet worden) in en het laad zich op door middel van licht en als het dan donker is dan glowt dit. Dit doet ie elke dag en kan niet opraken, om het zo maar te zeggen. De stickjes wel, daarom kan je de stickjes en de verf niet met elkaar vergelijken.