oke ik heb dus morgenavond een glow in the dark feestje, maar ik heb geen idee wat ik met dit thema moet. Dus bij deze; Heeft iemand ideeën voor wat ik aan kan doen en alles? Ik wil het niet te overdreven, maar een beetje in het thema mag ook wel van mij. Thaks alvast!!
Ga je zelf het feestje geven of ga je naar een feestje?
Als je zelf het feestje geeft: er bestaan zoiets als glow-in-the-dark tape. Koop allemaal verschillende kleuren en in de kamer waar je je feestje gaat houden plak je ze overal op. Niet zomaar ergens,want dat ziet er dan minder mooi uit… Maar je kan ze plakken rondom alle voorwerpen in de kamer en koop glow-in-the-dark helium ballonnen en zet er een paar bij elkaar in elke hoek. Licht uitdoen,keiharde muziek & je hebt al iets fantastisch!
Als je zelf naar het feestje gaat: doe kleren aan waarvan je weet dat de kleuren gaan oplichten zodra het licht uit is. Meestal zijn dat van die sportkleren… maar je kan moeilijk gymkleren aan doen… naja,misschien ergens onder een vestje met een rokje eronder? Niemand ziet het toch want het is helemaal donker en je ziet het alleen oplichten
PS: Vraag ook even op de uitnodiging dat je gasten glow-in-the-dark kleren aan willen doen,dat is namelijk wel zo leuk.
En echt een leuk idee trouwens! Nog nooit eerder van gehoord,maar als ik een keer een feestje moet geven doe ik ook wel zoiets.
Ik denk meteen aan die neon armbandjes die je moet knakken
ja, ik ook! En glow in de dark verf!
thanks!! Ik ga btw naar een feestje, dus ik geef het niet zelf
Essence heeft glow in de dark nagellak! En idd die bandjes!