Glow in the dark feestje

Ik ben bijna 16 en ga een glow in the dark/neon feest geven.
Hebben jullie nog leuke ideeen?
En waar kan je (in de winkel) goeie glow in the dark verf kopen, bij HEMA maar die schijnt heel slecht te zijn en kort licht te geven.
Xx

Owhjaahh wat ik nog vergeten was, het is deels buiten :wink: doe het namelijk thuis
En een vriend van me komt draaien, maar weet niet hoeveel blacklights hij heeft en of hij ze meeneemt

zwart jurkje beschilderen met die verf?
van die knakbandjes kopen als je snapt wat ik bedoel
en er bestaat glow in the dark nagellak (:

Jaa, snap wat je bedoeld :grinning: Thanks :grinning:
Weet je waar je die nagellak kan kopen? Heb alleen blacklight nagellak, dus daar heb je dan weer een blacklight voor nodig… misschien dan een vriend van me die meeneemt.

ik was het ook van plan maar had een goede neonverf site, die niet duur was. *zoekende*
www.gsjaak.nl is die site!

Jaa die had ik ook al gevonden, maar daar heb je dus ook weer blacklight voor nodig.
Maar toch bedankt

Oooh wat een awesome idee! Als het feestje gegeven is, kun je dan mij vertellen hoe het gegaan is? Want ik moet ook eens even een idee bedenken voor mijn sweet sixteen ^^

Ik heb vorig jaar een verrassingsfeestje voor mijn vriend gegeven in glow in the dark stijl.

Wij hadden van versiering ballonnen met led lichtjes/fluorescerende sticks in & ook diverse blacklights.
Ik had ook gevraagd aan iedereen om in het wit te komen, gaf een goed effect met die blacklights.
Fluostiften, vooral de gele en oranje, geven soms een beter effect dan die nagellak.

Dit had ik ook gedaan, wel met een andere boodschap natuurlijk :slightly_smiling_face:

Zeker blacklights hangen :grinning:

En in de action verkopen ze nu trouwens neon nagellak (6st) voor 1,49 euro

http://www.action.nl/upload/thumbs/1/4/1/4/1414-342-342-fit.png

Dit zijn ook nog leuke ideetjes:
http://www.welke.nl/photo/Pudith/Stop-een-glow-in-the-dark-stick-in-een-ballon-en-blaas-hem-op.1367960724

http://www.welke.nl/photo/jenneke11/Met-lichtgevende-glowing-in-de-dark-verf.1352585839

Essence verkoopt nu glow in the dark nagellak, die is nieuw! :slightly_smiling_face:

Zat net op de site van essence, zag em, ga hem morgen gelijk kopen!

Leuk idee !
ik had ook een soort van glow in the dark feestje, en wij hadden gewoon slingers gemaakt van die knak bandjes. we hadden ook water flesjes met die glowsticks erin, dat gaf een heel leuk effect ! ook hadden wij glow in the dark bekers, van die coctail & wijn glazen ! die had ik in duitsland gekocht, weet dus niet of ze hier in nederland ook te krijgen zijn !

je kunt glow jars maken :slightly_smiling_face:

Die nagellak is als je t erop doet echt geen neon meer, ik heb m thuis:|
Er bestaat volgens mij ook glow in the dark schmink!
Ik weet alleen niet waar je dat kan krijge :||
Succes!
Xxx

op deze site verkopen ze heel veel van die dingen :slightly_smiling_face:

Ik was een paar maanden terug op een blacklight party en daar kwam ik erachter dat energy drankjes ook een soort neonkleur krijgen onder die lampen, heel raar! (moet zeggen dat ik dat spul nu nog enger vind dan ik al deed, kan nooit goed zijn)

highlighters geven ook licht onder blacklight :slightly_smiling_face:

Allemaal bedankt voor de tips, ga er zeker wat mee doen, als iemand nog wat leuks weer zeg het dan maar :wink:

Echt een heel leuk idee!
Ik wil ook een sweet 16 geven, maar gewoon maar met een paar vriendinnen.
Niet heel groot ofzo. Maar glow in the dark armbandjes kunnen wel een leuk idee zijn. Want ik wil uiteraard wel op stap!