Glow in the dark / blacklight. Nagellak & Lipstick.

Heeeii, ik heb binnenkort een schoolfeest met blacklights en ik vroeg me dus af of er winkels zijn die glow in the dark/blacklight nagellak en/of lipstick verkopen?
En of jullie daar ervaring mee hebben?

Ik heb er al gezien op een aantal sites, maar die zijn duur en daar komen dan natuurlijk ook nog verzendkosten bij.

Alvast bedankt!
xoxo

Je zou in een carnavalswinkel kunnen kijken (:

@enaile bij ons zijn er eigenlijk alleen maar carnavalswinkels open met carnaval xD

Ik heb glow in the dark nagellak van de clairs voor ongv 2 of 3 euro weet niet helemaal meer :S

Blacklight nagellak is gewoon neon nagellak. Neon nagellak is bij de claire’s, kruidvat, etos en hema te koop. Er moet wel neon op staan, of anders blacklight. Bij de kruidvat hebben ze van die bakjes met lakjes die voor weinig geld weg moeten, ik heb daar pas een zwart blacklight lakjes gevonden van 2B.
Glow in the dark is voor zover alleen online verkrijgbaar. China Glaze heeft er ééntje. Of je moet voor zoiets naar een fop-/feest-/carnavalswinkel.

Je hebt er volgens mij ook een van miss sporty, maar ik weet niet of die werkt. Een vriendin van mij zei een keer dat ze hem had gekocht, maar daarna heb ik er niks meer van gehoord.

Jeaaaah, ik heb via internet een glow in the dark lippenstift gekocht & ik heb van de Miss Sporty een glow in the dark nagellak gekocht :grinning:, thankyou!!