Glossybox

Hallo,
Ik ben benieuwd of iemand een abonnement heeft op de glossybox en of je er tevreden mee bent.
Want ik twijfel zelf of ik een abonnement wil nemen of niet aangezien je alleen 5 miniaturen krijgt en daarvoor 12,50 per maand moet betalen.
http://www.glossybox.nl/

Bijna alle Nederlandse beautyblogs hebben wel reviews online staan over de Glossybox, bekijk die eens.

Maar vaak krijgen beautyblogs ze gratis opgestuurd omdat ze reclame etc. voor ze maken.
Daarom vraag ik mij af of ook mensen zonder beautyblog er tevreden over zijn

Sommigen krijg ze inderdaad opgestuurd, maar dat betekent niet dat ze vervolgens alleen nog maar positief over de box zijn. Heb op beautyblogs ook wel negatieve dingen gelezen.
Maar alsnog zou ik als ik jou was ff googlen, en als je het sponseren vervelend vindt, de kleinere blogs uitkiezen om te lezen.

Er zijn ook blogs die ze gewoon moeten aanschaffen. En een degelijke blog is niet tevreden met een product, gewoon omdat ze die opgestuurd krijgen. Bijvoorbeeld Beautygloss geeft erg veel dingen die ze opgestuurd krijgt weg, omdat ze ze niet interessant vindt om te reviewen, en op sommige producten die ze opgestuurd krijgt, geeft ze kritiek op omdat ze niet voldoen.

Maar OT: Geen ervaring mee.

en ik vraag mij trouwens ook af voor welke datum je telkens de betaling moet doen, en wanneer je het ongeveer thuis kunt verwachten.

een vriendin van mij heeft dat en is er heel tevreden mee!
je krijgt ook best grote potten hoor! niet van die super kleine want dat had zij ook, en ook hele goeie merken zegt mn vriendin (en ja zij heeft er echt verstand van!)

Ja dat wil ik ook weten want het is een abbonement, dus wil weten wanneer ze het geld ongeveer van je rekening afhalen.

OH en de merken:dat kan je volgens mij gewoon op de glossybox site zien met welke merken ze samenwerken.

Toevallig kwam ik via een banner van GS op de beautybox uit. Net zoiets als glossybox eigenlijk…
Daarnaast heb ik iets van ja dan krijg je misschien een hoop dingen waar je niets mee doet of wat niet je kleur is ofzo en dat is dan ook wel weer zonde van dat geld. Ik hou er niet zo van om meteen een abo te moeten nemen.

Ik heb nu drie Glossyboxen gehad en ik ben er wel tevreden over! Alhoewel ik wel mijn abonnement heb stop gezet maar dat is eerder een geldkwestie.
Het leuke vond ik dat je leuke verschillende dingen krijgt, en inderdaad, het zijn niet echt van die hele kleine potjes, maar echt wel dingen waar je even mee vooruit kan.

kheb ook abo op Glossybox, vind het erg leuk om elke maand zoiets binnen te krijgen ! + zo leer je spulletjes en merken kennen die je normaal niet zal kopen ^^

wil ik ook wel weten :slightly_smiling_face:

Nee ik heb er geen ervaring mee, maar je krijgt sowieso altijd 2 full-size producten toch?

Wat is het verschil met beautybox?

Niet veel denk ik?
Maar laatst bij de Glossybox van februari haal je, je geld er goed uit, want er zat een oogpotlood van 10 euro is & iets van een primer van één of ander merk en die was 17 euro? En samen is dat al meer dan de prijs die je betaald voor de Glossybox…
Dus je haalt je geld er wel uit.

Ik wil ook een abo op Glossybox. Het wordt tijd dat ze ook in België komen…

Oh, het is dus enkel voor Nederland? :frowning_face:

Jup… Maar in België moet het gewoon nog ‘gelanceerd’ worden.
Ik wacht al serieus een half jaar ofzo… Het is toch niet moeilijk om naar België te verzenden??

http://www.glossybox.be/