glossybox vraagjes

haii mensen,

ik wil misschien de glossybox bestellen (zon doos waarin elke maand vijf beautyproducten zitten) en ik heb een paar vraagjes:

1. kan je ook de box bestellen van de maand waarin je nog zit of die al is geweest? het is nu bijvoorbeeld 28 juni, maar kan je dan nog de box van juni zelf bestellen?

2. in welk opzicht kan je aankruisen op je beautyprofiel wat je wel / niet leuk vind (ik weet niet zo goed hoe ik dat moet zeggen haha). kan je bijvoorbeeld zeggen zovan: ‘Ik hou niet van haarproducten’ of ‘ik wil liever geen nagellak’ ofzoo, hoe gaat dat?

3. hoe vind je glossybox? (:

bedankt voor invullen en ik zegg

laaateeerrr xx

1. Nee dat gaat niet want deze box is al uitverkocht, als je hem nu besteld krijg je dus de box van juli :slightly_smiling_face:.

2. In het beautyprofiel geef je bijvoorbeeld aan wat voor huidtype en huidproblemen je hebt, welke kleur foundation je hebt, wat je haarkleur is, of je van natuurlijke of felle kleuren make-up houdt enzovoort. Zulke dingen als welke producten geef je dus niet aan, maar het beautyprofiel bestaat uit 14 vragen en ik vind dat ze goed rekening houden met je profiel.

3. Ik vind de glossybox zelf heel leuk, heb hem sinds januari geloof ik. Iedere maand verheug ik mij weer :stuck_out_tongue: de dozen zelf zijn ook leuk om te bewaren, daar doe ik spullen in die ik niet gebruik en geef ik dan weg.

Same here. Alleen heb ik hem sinds april of mei.

Ik heb m ook besteld :slightly_smiling_face: Wanneer komt hij binnen, eerste week van de maand of later?

Ik kan je helaas niet helpen,heb geen glossybox maar wil hem stiekem wel eroooorm graag

Ik heb ook de glossybox!
Mijn juni box is vorige week gekomen, dus juli komt ongeveer over 3 weken!

Wauw, nog nooit van gehoord!
Zou ik mogen vragen hoe duur zo’n glossybox is, en waar je deze kan bestellen?
Lijkt me erg leuk :slightly_smiling_face:

http://www.glossybox.nl/

Dat was moeilijk, haha. :stuck_out_tongue:

Ik heb ook de glossybox, sinds maart, maar ik heb me weer afgemeld. Ik was gewoon niet enthousiast genoeg en ik wil nu de beautybox of truly yours proberen. Ik twijfel alleen nog tussen die twee :stuck_out_tongue:

Ik wil hem ook zooo graag!

Beautybox is ook erg leuk!
Die heeft mijn moeder en af en toe ruilen we dingetjes haha

Ik wil ook Glossybox, Beautybox en Truly Yours (ofziets) proberen maar aaaaah… → Belgie :frowning_face:

Hij komt altijd ongeveer de 25e binnen. Ik heb begin juni een abonnement daarop gekregen voor mijn verjaardag, maar ik krijg pas die van juli (eind juli komt die dus) omdat er teveel vraag naar was. Daarom duurt het allemaal wat langer.

Over je profiel: je hebt gewoon een paar standaard vragen met meerkeuzeantwoorden die je moet aanvinken. Zoals ‘wat voor huidtype heb je?’ en ‘wat voor geuren vind je fijn?’ etc.

Ik wil hem eigenlijk ook wel een keer proberen maar ben bang dat er dan allemaal dingen in zitten die ik dan niet gebruik :")

-