Glossybox komt ook naar België!

Glossybox gaat dus binnenkort ook in België leveren (: Er is nog niks bekend over de prijs en dergelijke, maar je kan je mail wel op de site registreren, zodat je er meer info over krijgt als het helemaal rond is.

Ik denk dat ik hem dan wel eens ga bestellen, persoonlijk hou ik wel van staaltjes van allerlei, alleen jammer dat ze niet gratis zijn :'D

Nog Belgische meiden die hem zouden bestellen? Of toch niet zo jouw ding?

En voor wie niet weet wat de Glossybox is: Het is een soort abonnement waarbij je maandelijks een doos met stalen/fullsize producten van diverse beautymerken toegestuurd krijgt, helaas wel tegen betaling :’)

Oooooh leuk. :"D Ik kom niet uit belgië though, maar dat is dus ook te bestellen voor Nederland neem ik aan? Ik ken het helemaal niet!

^ Ja, in Nederland al een maand of twee! En dan kost hij 12,50 denk ik, maar je moet maar eens googelen naar de site (:

Ik ga hem waarschijnlijk voor één keer bestellen en dan zien of het me bevalt of niet. Want ik vind 12,50 euro wel veel voor staaltjes, maar aan de andere kant: het is zò verleidelijk :grinning:

Ik had m’n e-mail trouwens al opgegeven (:

In Nederland is hij inderdaad al, deze maand voor de derde keer. Als je ziet wat erin zit en dat de verzendkosten erbij zitten, is 12,50 voor één of twee keer best acceptabel (vind ik dan).
Als jullie een idee willen van wat erin zat, dit is de januari-glossybox:

http://4.bp.blogspot.com/-U6QqlTcjElw/TxrPcucPhcI/AAAAAAAAAKc/jJKha1VF0Fc/s400/IMG_0248.JPG

Oh ik wil!

@Anapoda: houden ze ook echt rekening met je persoonlijke voorkeuren? (bv. vette of droge huid, soort haar, etc.)

Ik heb me vorige maand al aangemeld (en ondertussen nog 3 keer zodat ze me zeker niet vergeten mailen :'D)!

^ @VintageROCKS Ik heb op een ander forum gelezen dat er vrij weinig rekening mee gehouden wordt. Bijvoorbeeld dat iedereen een crème voor droge huid kreeg, ongeacht wat je ingevuld had.

@VintageROCKS Het is wel de bedoeling dat ze dat doen, omdat je bij je aanmelding een zogenaamd ‘beautyprofiel’ invult. Bij deze en voorgaande boxen hebben ze daar helaas nog geen rekening mee gehouden. Of in elk geval niet merkbaar!

Wat SHAKExITxUP zegt, op het Ellegirlforum (waar ik ook lid van ben) hebben we ook een groot glossybox-topic. Die gele crème die er nu inzit is heel vet en dus speciaal voor de droge huid, terwijl heel veel meiden (waaronder ik) eerder een gemengde huid hebben. Heel jammer dus! Al vind ik persoonlijk dat de rest van de box dat meer dan goedmaakt. De crème kun je ook weggeven of gebruiken voor andere delen van je lichaam die wél droog zijn, denk ik dan maar.

Spijtig dat hij nog steeds niet te bestellen is :frowning_face:
Ik vind 12,50 euro best wel weinig voor zo’n mooie doos met producten, zeker omdat je het thuis geleverd krijgt :slight_smile:

hoe moet je die mail sturen voor als je het in belgie komt ?
en zijn het staaltjes of gewone producten ?

Moeten wij nog twee maanden wachten voordat we kunnen bestellen?

ik wil het ook graag bestellen maar wat is beter beautybox of glossybox?

Het duurt nu echt wel heel lang, komt het er nog wel van eigenlijk…

Ja vraag ik me ook af. :s