gloed uit het haar krijgen

Hoi,
ik heb iets langer dan een maand geleden mijn haar voor het laatst geverfd (voor de 284738e keer)… Ik probeerde de kleur chocoladebruin, ik had daarvoor een rode gloed in mijn haar (verfen was toen mislukt) en nu heb ik nog steeds en gloed in mijn haar. Het lijkt net uitgroei terwijl ik van mezelf donker brunette ben. Ik hoor wel eens wat over zilvershampoo maar dat is voor geblondeerd haar. Mijn haar ziet er nu zo uit:

Wat kan ik het beste doen? Kan ik dit zelf oplossen of kan ik het beste naar de kapper? Ik wil gewoon dat mijn haar weer 1 kleur is en niet zo raar als nu

Iemand?

hoi,

een vriendin van mij had ook haar haar rood geverfd, en nu heeft ze een andere kleur erin gedaan. Alleen er zat nog een rode gloed in. Ze zei dat haar kapper had geadviseerd om anti-roos shampoo te gebruiken.
En nu is haar rode gloed is al bijna uit haar haar :grinning: !!
zo maybe helpt het ook bij jou.

xx
sharon

@sharon: dankje voor de tip! maar de gloed in mijn haar is niet echt rood, maar meer wel een andere kleur bruin dan de rest… zou het hierbij ook helpen denk je?

iemand anders nog tips?

euhm, je kan het proberen.
maar ik zou niet weten of het ook daarbij helpt misschien wel :slightly_smiling_face: