Glittertjes voor op je ogen.

Vanavond ga ik een mooie make up look maken, met blauwe glittertjes. Maar hoe kan je ze erop plakken.

zal het niet weten, heb je geen glitter oogschaduw dan?

het handigste is om een crappy glitter eyeliner (dus waarvan je de glitters amper ziet) over heel je ooglid te smeren en daar dan de glitters ‘op te plakken’

heb ik niet haha.

je kan het gemakkelijk met de lijm voor valse wimpers doen
dat lukt

Je hebt speciaal adhesive omdat te doen, maar geen idee waar je dat kan kopen!

lijm voor valse wimpers!?!?!?
wtf… als je dat op je óógleden smeert doe het enorm zeer om het er weer af te plukken/trekken. dat hoort namelijk op je wimpers haha. niet op je oogleden. dat zou ik iniedergeval echt niet doen hoor.

met lipgloss? haha nee dat werkt denk ik niet. heb je dan van die glittersteentjes op een velletje? die plakken uitzichzelf maar liggen er wel snel af op zich. of losse glitters? de DA had namelijk altijd zo’n lijn met eerst een doorzichtig vloeibaar stiftje, en dan kon je er losse fijne glitters op doen die daarop bleven plakken. heel mooi was dat (:

je hebt producten om dat eraf te doen
je moet dat er niet zomaar aftrekken
en dat is gemaakt voor je ogen dus dat is niet schadelijk ofzo

je hebt er denk ik wel speciale lijm voor maar waar je dat koopt…?
Vast wel bij de kruidvat maar dan zou ik weer niet weten welk schap :stuck_out_tongue:

Ik heb daar een lijm voor van make-up studio.

Maar daar heb jij niks aan xD

Kijk uit met glitter. Vaak zit het overal maar niet op de plekken waar jij het wilt hebben.

Ga gewoon ever naar de drogist, kruidvat/etos/dio/da, en vraag eht daar, niemand die het je kwalijk neemt hierom.

met vloeibare eyeliner, en odan erover heen strooien als de eyeliner nog nat is .

Lol, die lijm doe je op de valse wimpers en dan komt het alsnog op je oogleden hoor.

misschien blijft het plakken met creme of bodylotion?

Met wimperlijm, doorzichtige eyeliner, je hebt speciale lijm voor glitters. Ik weet niet wat voor oogschaduw gebruikt maar wateractiverende oogschaduw net als schmink kan je gebruikt om de glitters te laten plakken… Je kan ook haargel gebruiken, maar omdat je het op je ogen doet raad ik dat niet aan.

of een gelliner en dan glitters.?

ik heb glitterparfum :grinning:

ik heb het met een heeeeeeeel dun laagje lipgloss gedaan, was een tip uit een filmpje van michelle phan
werkt perfect : D