Glitters/Casuelle

He meiden!
Ik wil voor kerst graag losse glitters kopen die je mooi op je ogen kan aanbrengen.
Nu heb ik via een site een goede budgettip gezien nl Casuelle glitters.
Casuelle kan je via de DA kopen, alleen we hebben hier geen DA.
Iemand enig idee waar Casuelle dan te vinden is? (Ik heb gehoord van etos en kruidvat, maar volgensmij is dat daar ook niet te vinden -___-)

En zo niet, heeft iemand enig idee waar ik dan andere budget glitters kan halen?
Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven want ik gebruik het toch maar 1 of 2x.
Alvast bedankt!

Oja, ik had de zoekfunctie gebruikt, maar dan kwam niks nuttigs uit. Sorry als dit onderwerp al bestaat!

Ik heb geen idee. Weet wel dat je bij de Douglas een ‘glitter eyes’ setje kan kopen voor een tientje.

Intertoys verkoopt Casuelle geloof ik.

in mijn kruidvat hebben ze hem wel maar niet bij de make-up maar onderaan de vaseline en labello’s etc
mischien dat het daar ook ligt??=)

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben er trouwens ondertussen van overtuigd dat er ook geen andere budget glitters meer zijn -___-

Iemand nog wat ideetjes?:slight_smile:

Hmm van die glitters van de hobbywinkel. Bij de intertoys en dio en kruidvat hebben ze het, maar meestal beetje in die kruidvats in wat kleinere dorpen. Anders koop je gewoon een mooie glittereyeliner/oogschaduw?

Ik heb glitternagellak van de casuelle van een make-up box van de Intertoys (gekregen van mijn opa, sint). Heb ze nu ook op, net gedaan. Opzich doet ie het wel goed, maar ik heb vroeger ook andere casuelle nagellakjes gekocht, maar die waren best wel slecht hoor. Maar dat even terzijde :s.

de kruidvat heeft het sowieso, tenminste in mijn dorpje wel!

Oke, bedankt!
Ga nog wel even langs de winkels :slight_smile:

Ik denk dat iedereen die zegt dat kruidvat het heeft in de war is met catrice.

maar onze DIO drogist heeft het wel, misschien zit die toevallig bij jou in de buurt? Oh en op beautytreat stond ook vermeld dat ze niet zeker wist of ze veilig zijn voor de ogen, hou hier wel rekening mee ;-).
Douglas verkoopt ook losse glitters die iets duurder zijn maar die kan je wel voor je ogen gebruiken.

Nouu, bij onze kruidvat staat het er gewoon. En nee ik ben niet in de war met Catrice. het staat bij ons alleen niet bij de make0up maar vlak bij alle lippenbalsems.

hmm bij onze kruitvat hebben ze het niet, we hebben er 2, en bij allebij verkopen ze dat niet, DA hebben we hier ook niet dus geen idee dan?

ik ben niet in de war met catrice -,-

Ik koop het altijd bij de Etos, en glitters van Sparkling ofzo bij de DA, ik weet niet of ze er nog zijn maar bij de Intertoys hadden ze eerst een rond doosje met allemaal verschillende kleuren glitters, succes met zoeken nog :wink:!

Allemaal bedankt!
Ik ben vanmorgen naar de DA & naar de kruidvat geweest en bij allebei waren ze niet. Nouja, dan maar een creatief alternatief zoeken :roll_eyes: