Glitterjurkje combineren

Hey meiden!
Toen ik onlangs mijn kast opruimde kwam ik dit jurkje tegen:

http://img706.imageshack.us/img706/7372/foto102r.th.jpg

(sorry voor de vage foto)

Het is een soort glitterjurkje dat ik aan had op nieuwjaar. Daar droeg ik het met een gewone panty en grijze laarzen met een hak. Nou zou ik het graag ook eens aandoen voor school, maar ik denk dat het net een beetje te feestelijk is (door de glitter). Iemand een idee hoe ik het draagbaar kan maken voor overdag?

Alvast bedankt ^^

Ehm, ik persoonlijk zou hem laten hangen.

Ik ook,

Maar misschien met een vestje erover en dan een riem erom(om het strakke plof gedeelte)

Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook toen ik hem voor het eerste zag hangen, maar toen ik hem aanhad was het liefde op het eerste zicht. Hij valt ook helemaal anders als je hem aan hebt. Ik zal straks anders eens kijken voor een aan-foto.

Ik vind hem ook niets eigenlijk.

ich auch niet, sorry

Ok, jammer dan dat jullie er zo over denken :stuck_out_tongue:
(denk dat ik hem lekker toch ga dragen (a) )

oja: nog een aan-foto:

http://img529.imageshack.us/img529/4108/afbeelding8o.png

Oh toen ik die foto in je beginpost zag dacht ik: dikke nee dus.
Maar bij je aanfoto ziet hij wel leuk uit, alleen is hij idd te feestelijk voor school :slightly_smiling_face:

Voor een feestje is het wel leuk, voor school vind ik het iets te. Maar ik zou het dragen met een zwarte legging of panty eronder en laarzen of pumps/balerina’s.
En dan wat zilveren armbanden erbij klaar :slightly_smiling_face:
Vooral voor kerst lijkt het me leuk :grinning:

Bedankt iedereen voor de meningen!
Ik denk dat ik hem inderdaad beter houd voor feestjes en ‘special occasions’ en er dan een vestje ofzo op doe :slightly_smiling_face:

Ik vind 'm leuk! Maar hou 'm dan ieder geval voor verjaardagen etc. inderdaad
met een panty, pumps en een vestje is leuk!

Met een dunne panty

Ik vind hem wel leuk, maar wel een beetje te voor op school :slightly_smiling_face:

Mocht je 'm toch op school willen/gaan dragen,
denk ik dat je 't het beste kunt doen met een spijkerjack, panty en een effen kleur sjaal ^^
Beetje stoer gecombineerd, want anders wordt het inderdaad wel een errug groot feest haha :slightly_smiling_face:
Maar ja je moet je er gewoon goed in voelen! Dan kun je het altijd aan! :slightly_smiling_face:

:heart: