Glitter steentje op tand

hai lieve mensen,

ik wil graag zo’n gitter steentje op m’n tand laten zetten…
maar heeft dat ding ook een naam?
+ hoe duur is het eigelijk?
+ houd je er nog iets aan over… schade ofzo?

KUSJEEE :relieved:

Ik heb het gehad, je houd er niks aan over :slightly_smiling_face: maar ik heb geen flauw idee hoe dat heet of hoe duur het is, mijn nicht had het toen bij me gedaan en t is zó lang geleden dat ik dat niet meer weet :stuck_out_tongue:

een vriendin van me had het, ze plakken het erop met beugellijm, houdt je dus niks aan over! Was bij haar volgens mij 35 euro en heeft er een jaar opgezeten!

haha oke dankjewell :relieved:

Een vriendin van mij heeft het gehad, je houdt er niks aan over en het heeft er heel erg lang opgezeten!:slight_smile:

Ik wil het ook laten doen! alleen weet niet waar haha lijkt me wel leuk

Hee,
Ik heb er 1ntje…
Toen ik 13 was laten doen ofzo…(ben nu 20) maar hij zit er nog steeds op! De tandarts zei namelijk dat het maar een half jaartje blijft zitten…Wss verkeerde lijm gepakt ofzo :stuck_out_tongue:
Volgens mij was het toen 30 gulden

ik had het… ga het weer laten doen. maar niet by de tandarts.
meestal maken ze een klein holletje in je tand en daar plaakken ze het in…

ja het steenje zelf kost 30 euro dacht ik bij mijn beugeltand arts :stuck_out_tongue:
en dan moest je het ook nog laten zetten koste ook nog wat
en bij gewone goedkopen chineese nagelstudio’s kost het steenje 4.50 en het zeten denk 9 euro maar ik denk dat je het het liefst bij een tandart kan laten doen dat is het veiligst en het steentej blijft langer zitten want het kan best GEVAARLIJK ZIJN ja mense je Glazuur kan beschadigd raken :stuck_out_tongue:

Je kunt het op 2 manieren doen, bij een piercing/tattoo shop, daar zetten ze hem erin. Dus ze halen een stukje uit je tand en plakken daar je steentje in. Die blijft wel héél lang zitten. En die de tandars erop plakt minder lang, maargoed hier zeggen ze dus van wel.
Maar die eerste optie blijft er echt tientallen jaren in, althans dat kan. Een vriendin van mijn moeder die is nu iets van 49 en zij heeft dat steentje al 29 jaar… (Nu weet ik niet of ze die ooit opnieuw heeft laten plakken ofzo hoor!)

BEDANKT ALLEMAAL <333

Er waren bij mij altijd kinderen die dat zelf deden met hele sterke lijm en zo’n glitter steen dingetje…

niet zo heel duur hoor, vriendin van mij heeft er ook een, zit er al bijna 2 jaar op :open_mouth:

Het is niet heel duur, ongeveer 30 euro :wink:

Je kan het ook op de zwarte markt laten doen… Had ik ooit is gedaan bleef 2 jaar zitten ong. Maar ik doe het niet meer… vondt het maar lelijk eigenlijk =p

is wel Cool Hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:
Wnat me vriendin heeft ut gehad Nou het was echt Leuk ik Had Toen Ook
gevrAaagt Maar Mocht Helaas Niet
:bored:

Mijn nicht er een,en het staat wel leuk :grinning:

Ik heb er ook eentje, al 2 jaar
Het was iets van een 25¤
Je houd er helemaal niets vanover… En ik vind het eigenlijk wel schattig

Je kan het ook zelf doen met nagellijm, heb ik ook gedaan, bleef wel 2 jaar zitten

en hoe zagen je tanden er na der hand uit? (anders ga ik het ook proberen =P)