heehoi
ik wil graag een steentje op mijn tand laten zetten, maar geen idee waar ik dat kan laten doen, heb al een beetje op internet gezocht enzo, en er staat dat je het bij je tandarts kan laten doen, maar kan dat bij ELKE tandarts of niet ?
xoxo .
Je kan gewoon zo’n pakketje kopen bij de Claire’s bijvoorbeeld. En dan kan je het er zelf opplakken.
geen idee, je kan het ook gwn zelf doen met zo’n pakketje.
Vandaag gezien bij de claires
Ja je kunt het er op plakken idd maar maar je kunt het er ook inboren… k ken iemand die heeft het ook en die heeft het er in laten boren maar k weet niet of je het bij elke tandarts kunt laten doen je kunt idd gwn beter je tandarts bellen
of je doet het gewoon niet…
Klinkt lullig, maar ik vind het er altijd zo vies uitzien.
als je dat laat inboren , en het valt eruit heb je dan een gat in je tand o.o
Geen idee zou er wel grappig uit zien haha
Mijn zus had het ook een tijdje geleden, en zij heeft het gewoon bij de tandarts laten doen. Hij zij dat het er een jaar op bleef, maar hij viel er uiteindelijk pas na 3 jaar af!
Meisje uit de klas heeft het ook, en zij had het ook bij de tandarts gedaan.
Ik wou dat een tijdje terug ook. Vind het er echt super uitzien! Maar heb toch besloten om het niet te doen. Als het er echt wordt ingezet door de tandarts en ik vind het later toch niet meer zo mooi weet ik niet hoe het eruit ziet als dat steentje wordt weggehaald Je kan het altijd eerst met zo’n sticker proberen en als het goed bevalt laten informeren bij de tandarts
Ik heb die ook gehad, 3 a 4 jaar.
Kreeg hem nadat mijn (blokjes)beugel eruit ging van de orthodontist.
Als beloning deed ie dat dan zegmaar. Maar je kon m daar ook laten zetten en dat kostte dan 15 euro ofzo.
Hij is er bij mij vorige maand afgevallen, en nu hoef ik er geen meer. Maar ben er die 3 a 4 jaar errug blij mee geweest!
Ik heb er ook een, word trouwens niet erin geboord, maar met beugellijm geplakt.
Kostte bij mij trouwens ¤50,-
ik heb het gratis in een discotheek laten doen, heeft er een jaar op gezeten
Je kan ook gewoon een strass steentje met nagellijm opplakken heb ik wel vaker gedaan, het blijft er wel zeker meer als halfjaar opzitten maar ik haal m er altijd vanaf als ik 't beu ben
bij de tandarts. mijn vriendin heeft dit ook laten doen.
ze plakken het er inderdaad op!
had mijn vriendin ook, bij de tandarts gedaan.
ik vond het er bij haar heel leuk uit zien!
hij is er wel afgebroken naar een aantal jaren. ze had hem al behoorlijk lang
Niet elke tandarts doet dat, volgens mij. Mijn bazin werkt al tien jaar als tandarts, en ze zei dat ze dit niet vaak glitter steentjes (nja, in dit geval was het echte diamant) op tanden vastzetten. Dat plakken ze dan met composiet.
hahah, ik heb nu ook nog een beugel, maar hij gaat er dit jaar nog uit.
ik hoop het echt, want ik vind het echt leuk .
hahah, ik heb nu ook nog een beugel, maar hij gaat er dit jaar nog uit.
ik hoop het echt, want ik vind het echt leuk .