Glitter cardigan

-

Ik vind hem juist wel leuk voor school! Gewoon met een wit of grijs shirtje eronder, skinnyjeans en pumps

[i]Kan best hoor voor school. Vind er zelfs niets feestelijks aan. :S

Zou’m gewoon met een donkerblauwe of zwarte (liefst) skinny jeans dragen, met een zwart of wit basic shirtje. En dan als schoenen zwarte ballerina’s of pumps. Geen sneakers, vloekt waarschijnlik best wel met de stijl van je cardigan. Houd wel je accessoires basic, je vestje is al een eyecatcher dus dan wordt het geheel al snel te.
[/i]

-

Oh ja dan,…
Anders voor 'n feestje met een tregging (als dat niet te ordinair wordt met die glans!), of op een basic zwart jurkje met een maillot & pumps/flatjes.

OMG DIE IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LEUK!!!

-

oh deze is ECHT leuk! (L) ik zou hem aan mij verkopen (ghehe) of anders dragen met een lichtgrijs shirtje/topje, donkere skinny, zwarte pumps en grijze tas (:

Pailletten :wink:.

Ik zou hem gewoon naar school aandoen met een spijkerskinny, grijs of zwart basic shirtje eronder of een wit bloesje en zwarte pumps of zwarte laarzen.

Oewh ik vind hem koel.

maar up

Oh echt zoo leuk!
Gewoon met een grijs + wit shirtje eronder met spijkerbroek en pumps of laarzen of iets leuks!

hij kan best voor school hoor! als hij nou zilver was, of een felle kleur zou het wel iets te zijn. maar met zwart is het wel leuk hoor.

Ik zou hem combineren met een skinny jeans, een grijze top en pumps of flatjes. Als accessoire zou ik dan 1 grote armband doen, of zelfs helemaal geen omdat de cardigan al een eye-catcher is :grinning: Ik vind hem super leuk trouwens!

Oh super gaaf waar heb je hem gekocht … ik wil hem ook haha!
Na school kan best hoor. Alleen zorg dan dat je je verder wel casual kleed. Ik zou hem gewoon met n grijze skinny dragen , zwarte schoennen en een zwart topje. Hij is trouwens ook echt leuk voor n feestje. Bij n zwart jurkje of grijs jurkje!

Ik vind m vet, je kunt m met bijna alles aan, het is gewoon zwart he!

Ik vind hem mooi, gewoon met een donkere skinny en zwarte hoge pumps combineren.

die is egt leuk <33
uhm met een effe grijs t-shirtje
een leuke lichte skinny
en miss als het dan niet te druk word een ketting met hangertje zeg maar ;]
x,

Erg leuke cardigan! =) Gewoon combineren met basic dingen als je het té vind voor school. :wink: