Glimmende huid! HELP!

Heey allemaal!

Ik heb helaas hele erge last van een glimmende huid.
Hebben jullie dat ook? Zo ja, wat doe je ertegen?En hoe duur is het?En het allerbelangrijkste: HELPT HET OOK?

alvast bedankt!

btw: wat doe je tegen puistjes?;$

Ja ik heb een vette huid, dus ook glimmend.
Heel irritant maar ik gebruik gewoon foundation! Mousse helpt bij mij het beste.
Verder moet je ook goed je gezicht reinigen, ik gebruik elke avond en ochtend tonic en 1/2 keer in de week scrub tegen mn puistjes.

ik heb een paar jaar geleden een soort van doosje gekocht met papiertjes erin met een soort poederig spul erop. Als je dat over je huid heen wrijft neemt het vettigheid op en glimt je huid niet meer… Weet niet hoe het heet ik wil wel een foto maken als het onduidelijk is :stuck_out_tongue:

Graaaag!

face power van essence, maar een paar eurootjes geloof minder dan 3 euro, en je huid glimt niet meer, maar wordt mat

'k Heb het ook. Vroeger had ik het meer, nu is het al erg vermindert.
ik heb ook dus last van vette huid en vroeger waste ik het met Benzac Wash 5 ± 7 euro(enkel bij de apotheek te koop zonder voorschrift) maar sinds gisteren ben ik overgestapt (omdat het toch redelijk duur was en het 2 minuten moest inwerken) naar een wasgel en lotion op basis van tea tree uit kruidvat (kost meteen een stuk minder > ±2-3 euro per stuk, en gaat veel langer mee denk ik. ik denk dat dat ook heel goed zal helpen. Ik gebruik ook soms dagcrème van Nivea Young (ook niet duur) omdat m’n huid soms droog is, het helpt ook een beetje tegen glimmen. je kan ook gewoon talkpoeder (GOEDKOOP!! en zeeeer efficient) op de glimmende delen van je huid doen.
xx

hoi
ik heb daar zelf geen last van, maar een vriendin van mij wel…
die gebruik Nivea Young, Control shine
http://images.kapaza.com/photos/15100000/15197656.jpg

ongeveer ¤ 7.50
ik hoop dat het ook bij jou helpt…
doei

ik heb een poedertje van catrice. ‘purple passion. transparent mattifying powder’ staat erop. maar don’t worry, het is geen paarse poeder. het geeft geen kleur af, maar maakt alleen je huid mat.

http://imagesb.ciao.com/ide/images/products/normal/459/product-8206459.jpg

dat is hem. ik weet alleen niet zeker of het limited edition was of niet, maar anders kun je het waarschijnlijk wel ergens op marktplaats vinden.
bij mij werkt het in ieder geval wel en het was absoluut niet duur ook. het is trouwens te vinden bij kruidvat en dat soort winkels.

yeaaaah, die heb ik ook! dat werkt echt goed. elke avond even erop voordat ik ga slapen.

Mijn huid glimt ook heel erg. Maar elke keer nadat ik creme opdoe doe ik altijd met 1 zo’n essence oliedoekje over mijn gezicht wrijven en dan gaat het glimmende gedeelte altijd weg.

Die ‘oliedoekjes’ heten blotting paper, en die heb je dus van essence en ook van andere huidsverzorgingsmerken. Ook een tip voor meisjes met vettige huid ; gebruik geen vloeibare foundation maar mineral/poeder foundation. Als je dan nog een vette huid krijgt, kun je met blotting paper er even over heen gaan. En natuurlijk gezichtsverzorging (dwz reinigingsmelk enzo) voor de vette huid kopen. Hope that that was helpful :wink:

géén nivea. echt niet.
Ga kijken bij de producten van clinique. Die hebben een reinigingsstappenplan voor élk huidtype. Zeg gewoon wat je probleem is en ze zullen je wel verderhelpen. Clinique is duur maar er zit véél in de flesjes en het werkt heel goed.