glimmend gezicht wie helpt me?

ik heb zelf echt een super glimmend gezicht, echt overal.
zelf heb ik nooit foundaition op naar school, want daar krijg je juist toch nog meer puisten van? en ik wil geen grote bobbels onder mijn gezicht.
maar weet iemand miss iets anders wat helpt tegen een glimmend gezicht, ik heb al die niveau visage young lijn geprobeert maar die helpt niet en ook vichy en eucerin helpen niet.
please please

Van foundation krijg je niet meer puisten hoor, je moet alleen wel weten hoe je het gebruikt :wink:

Nivea Young werkt alleen voor droge tot normale huid volgens mij. Glimmend gezicht kun je poeder voor gebruiken, als je geen foundation effect wil kun je ook een matterende dagcrème gebruiken met een matterende finishing powder?

Koop oil-control papers (van essence geloof ik), of een goede mattifying powder. Succes

een vriendin van mij heeft ook last van een glimmende huid, zij draagt altijd poeder, en soms ook wel foundation, zij gebruikt net als jij de hele nivea visage young lijn, maar ik heb nooit echt het idee dat dat het probleem tegen gaat. Ik denk dat het het beste is als je zo min mogelijk aan je huid doet, en geen dag- of nachtcreme gebruiken, dat maakt je huid alleen vetter, waardoor het meer gaat glimmen. Na het wassen van je gezicht, niet wrijven met de handdoek, maar deppen.

Blotting paper of compact powder. Je hebt ook van die speciale cremes voor een vette huid.

kan je dan wel een tonic gebruiken?

zoekfunctie, dit topic bestaat al

tonic kan wel, volgens mij haalt dat het vet van je huid.

gebruik poeder. werkt ook echt goed!

ik heb een soort tonic achtig anti puistjes spul van clearasil, het helpt goed tegen puistjes, maar maakt mn huid wel droog (heb een normale huid), misschien dat ie bij jou wel goed helpt dan?

Ik doe altijd als ik een glimmend puistje heb er een klein beetje tandpasta op, het helpt egt!

droog namelijk je huid uit, 's avonds een beetje erop doen, 's ochtends eraf wassen.

xx

make-up basis van hema en dan een mousse foundation erover–> gegarandeerd no glimmen :slightly_smiling_face:

Stay Matte van Rimmel is echt geweldig. <3
Ik heb ook een glimmende huid, maar die poeder wertk echt heel goed!

Poeder! Werkt super.
Ik vind dat alleen niet fijn zitten zonder foundation eronder, maar dat zal wel weer aan mij liggen XD
En ik krijg helemaal geen puisten van m’n foundation hoor, je moet gewoon je gezicht goed blijven reinigen, af en toe een maskertje nemen en een keer per week scrubben enzo.

Foundation en al die poeders zullen nooit goed zijn voor je huid! Je huid kan er in het begin nog tegen, maar na een tijdje kan je het tegenovergestelde effect krijgen: niet doen, zolang het niet nodig is dus! (Heb ik gezien bij Consumenten TV, hahaha)
Maargoed het antwoord op je vraag: Blotting Papier.
Hier een link met het artikel erover op Beautygloss.
http://www.beautygloss.nl/2009/09/15/blotting-papier/

compact poeder.

mee eens :slightly_smiling_face:

Je krijgt geen puisten van foundation
Als je maar een goede dagcreme eronder gebruikt.
En de creme voor jou huid.
Als jij een dagcreme voor droge huid of normale huid gaat gebruiken
en je hebt een gecombineerde huid(wat ik eruit kan opmaken over wat je zegt) dan werkt hij niet goed en ga je inderdaad glimmen.