Glijmiddel

Hoi iedereen,
Welk merk glijmiddel gebruiken jullie? Mijn vriend en ik hebben 3 keer het blauwe flesje van Durex gekocht, de sensitive variant. De eerste was echt perfect: gleed goed, droogte niet snel op en plakte niet. Alleen de andere flesjes waren echt niet goed wat de seks niet echt prettig maakte: het plakte, droogte heel snel op en gleed stroef. Ik vind het echt zonde dat ik hiervoor geld heb betaald en vraag me ook af waarom deze flesjes niet goed waren. Ze waren niet over datum, net gekocht en op een donkere plek bewaard zoals de gebruiksaanwijzing zegt. Weten jullie hoe dit komt?

Heeft iemand (siliconen) glijmiddel van Kruidvat gebruikt? Of heeft iemand anders nog een goedkope glijmiddel aanrader? Ik hoor het graag van jullie.

Zonder glijmiddel kan ik geen seks hebben omdat mijn vochtproductie in mijn vagina verstoord is (ben ervoor naar de dokter geweest, kan er vrij weinig aan doen: maakt niet uit hoe geil ik ben, ik ben nooit vochtig…), dus het is voor bij wel echt van belang om glijmiddel te gebruiken.

Etos huismerk.