Glijmiddel + condooms?

Heey,
Wij (mijn vriend en ik) willen graag een keer glijmiddel uitproberen. Wij gebruiken condooms (Real Feeling van Durex, deze is volgens mij latexvrij?) maar kunnen wij dan wel glijmiddel op siliconenbasis daarbij gebruiken? Zo ja: welk glijmiddel raden jullie aan?

Ja op siliconen is prima. Ik raad verwarmende glijmiddel niet aan, brandde heel erg bij mij! Verder niet echt voorkeur.

Same. En tingling ook absoluut niet.

Je kan siliconen glijmiddel rustig met latex condooms gebruiken. Alleen oliebasis glijmiddel niet. Qua glijmiddel ga ik vaak voor een smaakje. Piña Colada ofzo, aardbei is ook lekker… Het hoeft natuurlijk niet van durex te zijn allemaal, er bestaan veel betere merken. (: Zo zijn billyboy en condoomfabriek ook prima. Plus sommige condooms hebben ook al glijmiddel.

thanks! ik heb nu van Eros bodyglide ofzo besteld. Iemand daar ervaring mee? :slightly_smiling_face:

Ja veel ervaring mee en het is heerlijk als massage middel wanneer je door wilt gaan met na de massage met seks. Ik heb wel massage olie gebruikt maar dan moet je toch weer even stoppen om te wisselen. Olie wil je echt niet in de buurt van je vagina hebben. Ik niet tenminste.

Heb jij het inmiddels al gebruikt?

Yes heb het inmiddels al wel gebruikt. Fijn spul wel :ok_hand:t2: Je huid wordt er zo zacht van :slightly_smiling_face:

Ja heerlijk fluweel gevoel vind ik altijd. Heb je ook een massage gekregen? :wink:

Haha nog niet, maar wie weet volgende keer :wink: Heb overigens ook maar 30ml dus dat is best weinig, maar het was zo verrekte duur :sweat_smile:

Ja duur is het wel ja. :wink: