Glee, uitzending gemist?

Hey,
op school heb ik een paar kinderen horen praten over Glee, de nieuwe serie.
Ik wil het misschien gaan volgen, maar ik geloof dat er al een paar afleveringen over zijn geweest.
Op de computer wil ik de afleveringen die al geweest zijn bekijken, maar ik krijg alleen maar van die korte filmpjes van 20 seconden.
Weet iemand misschien de site waar je de hele aflevering kan bekijken? Het liefst waar je het niet hoeft te downloaden, want ik ben bang dat er dan allemaal virussen op de computer komen.
Sorry als er al een topic over is (zou je dan de link daarnaartoe willen zetten).
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

www.yidio.com
www.tvshack.cc
www.cucirca.com

Als het goed is watchxonline.com en je zou sidereel kunnen proberen.

Ik heb alles gedownload

Dank je!

tv.blinkx.com

www.tvduck.com gebruik ik gewoon altijd…
Maar dan heb je geen ondertiteling bij alle genoemde sites, vind je dat niet erg? Heb namelijk geen idee waar je Glee kunt kijken met ondertiteling.

Maar als je gewoon in staat bent te kijken zonder ondertiteling, dan kun je alle sites idd gebruiken.

vanavond om half 11 op rtl5 zijn de herhalingen van de eerste 2 afleveringen die van de week op tv waren.

Damn, te laat dit berichtje gezien, maar toch bedankt:D

haha, anne :PAls je het vanaf dinsdag gaat volgen kan ik je wel bijpraten over de eerdere afleveringen hoor :wink: Maar je moet het wel gaan kijken!
xx