Glazen huis 3FM serious request

http://www.eindhoven.nl/upload_mm/0/f/d/56375_fullimage_3FM_SR2010_klein_gebruik.jpg

Net als ieder jaar ook dit jaar weer het Glazen huis. Waarin 3 RadioDJ´s van 3FM een week opgesloten worden in een glazen huis en niks mogen eten. Voor het goede doel natuurlijk. Vorig jaar is er heel veel geld opgehaald… Dit jaar is het goede doel ´kinderen en hiv´. Dit is natuurlijk iets verschrikkelijks, maar zo kunnen we met zijn allen heel veel kinderen helpen.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/24/1261675756-50.jpg

Ga jij zelf iets doen voor het glazen huis dit jaar? Of met je school misschien?
Wij organiseren een kerstmarkt en we doen een recordpoging, hartstikke leuk natuurlijk en als je er ook nog mensen mee helpt. Helemaal top toch!

Ik vraag altijd wel een nummertje aan,en kijk het natuurlijk altijd!:slight_smile:

Waar staan ze dit jaar?

Eindhoven

Hier is al een topic over toch?

1- ik ken dat niet.
2- eindhoven is te ver, sorry.

ik ga erheen, en geef daar wel wat geld.
haha het is 5minuten fietsen voor mij!

Eindhoven :grinning:

`
Je kunt ook gewoon op de radio/tv luisteren :slight_smile:

Zover ik weet niet, heb gezocht en kwam alleen maar topics tegen uit 2007 en 2008 waar 1 persoon ofzo op reageerde.

Ik ga waarschijnlijk naar Eindhoven :grinning:

jaaa eindhoven! ik ga zeker even langs :grinning:

Ahhh ik vind het glazen huis altijd zo verschrikkelijk leuk om naar te kijken en te luisteren :'D
maar zelf doen wij met onze school mee aan Dance4Life, ook voor Hiv en Aids, dus ik denk niet dat we speciaal iets voor het glazen huis gaan doen (:

Hmm, misschien ga ik wel even langs als ik bij mijn familie in brabant ben, anders niet…

Ik woon niet ver van Eindhoven dus ik ga denk ik wel even langs :slightly_smiling_face:

Ik ga ook even langs.

Bah weer eens veel te ver weg.
maar ik luister het wel altijd (:

ik heb bij verzorging geleerd dat hiv niet de oorzak is van ‘aids’.

ja echt

Ik ben dr al 1 x geweest :’). En wat was ik blij dat ik vroeg er was, aangezien ik ging winkelen. Eind van de middag liepen we weer langs en het was zó ongelooflijk druk! Was toen in Breda. Heb ook best wel respect voor hun!

Eindhoven, eindelijk is een x dichtbij :grinning: