Glaxay s2 of Iphone 4?

Ik wil namelijk die telefoon halen maar ik zou graag een paar minpunten en plusplunten willen weten aan de telefoon. En aangezien ik nauwelijks vrienden heb die de telefoon hebben vroeg ik me af of jullie een beetje je mening konden geven? Want ik denk dat de beste feedback van de gebruiker zelf komt

Ik twijfel namelijk tusse Iphone 4 en galaxy s2,
heb zelf nu een galaxy s1 waar ik veel last van had met bevroren scherm en dan uitvallen of happeren.
Hij is ook niet zo heel snel dus ben bang dat dat met de s2 ook zo is

Als ik voor de iphone kies is de camera wel hetzelfde en dat is wel jammer

Ik heb de s2 en ben zelf niet zo’n iphone meisje. Maar ik vind het fijn dat je niet aan Apple vastzit wua oplader en je kan veel makkelijker muziek downloaden :slightly_smiling_face:. Bij een iphone vind ik alles er zo saai uitzien. Alleen qua uiterlijk vind ik iphone mooier

Deze s2 gaat 2 jaar mee en vorige week bleef hij toevallig haken op het beginscherm. Mn vriend heeft hem gereset en heb mn fotos nog wel maar niet mn nummers. En deze is redelijk snel. Denk als je je iphone laat vallen dat hij ook eerder stuk is door het glas…

S2. 4 heeft heel veel kuren gehad, die er pas bij de 4S uit zijn gegaan (antenne was niet goed dus slecht bereik soms, accu ging supersnel leeg).

Android is daarnaast heel fijn en makkelijker in de bediening. Je kunt makkelijker bij je instellingen en je meldingen dan bij iOS.

Dat kan je ook in je andere topic doen, als die nog niet al is gesloten en het beste in het algemeen mobieltjes topic dat sticky staat bij media film en muziek.

Ik heb de iPhone 4s maar er is niet veel verschil met de iPhone. Als ik jou was zou ik voor een iPhone kiezen, ziet er veel mooier uit vind ik, en je kunt er echt alles mee. :grinning:

Algemene mobieltjes topic.