Glasto '09

ik wordt 11/02 zestien en ga dus dees jaar met mn vriendinne naar glastonbury omdat mn moeder mij verantwoordelijk :’) genoeg vinde om alleen naar een ander land te varen xD

dit jaar wort super ik voel het al. 2005 was ok. toen was ik met mn ouders daar. maar dit jaar wort geweldig.

oasis, arctic monkeys, bruce springsteen,…
het staat nog niet vast. maar Eavis is bijna zeker dat die bands er zullen zijn.

welke andere bands de lineup zullen vullen weet ik niet. maar ik ben alvast benieuwd. ik hoop dat oasis zeker komt. want ik heb die dinsdag gezien in brussel en het was de beste ervaring dat ik ooit heb meegemaakt. liam wees naar mij en lachte. en verdedigde mij tegen een of andere mongool die me sloeg. en het staat op film
wat een held.

maar terug naar het echte onderwerp; de vraag is.
wie gaat/wilt naar glastonbury 2009?
en welke bands zou jij willen dat daar optreed ?

JALOERS.
Ik ga daar definitely nog een keer heen. Maar dit jaar niet, want mijn ouders vinden me namelijk niet verantwoordelijk genoeg. Zullen we ouders ruilen? ^^
Veel plezier in ieder geval he.

Ik zou wel willen, maar dat mag nooit.

Ik wil ook! Maar het is al uitverkocht.
Hopelijk volgend jaar!
De optredens zijn zo super geweldig <3
The metros, Laura Marling, Kate Nash, Pigeon Detectives, Scouting for girls, Newton Faulkner.
IK WIL OOK (A)

Ik wil ook vet graag, maar ik ga al naar Pinkpop en Lowlands en ben blut en het is al uitverkocht. haha