Glanzend haar

Vraagje aan jullie
ik heb dus geen glanzend en glad mooi haar hoe krijg je dat wel??
ps. haarmaskers werken niet
en koud water maakt het niet veel glanzender
xxxxx

Serums, en ik heb iets dat tegen klitten werkt van schwarzkopf, maar dat maakt m’n haar ook glanzender.

Dat werkt wel maar maakt het ook zwaar ik heb ze zelf van john frida en schwarzkopf er staat op niet verzwarend maar dat vindt ik wel

Heb je ook dat Gliss kur?

Bij mij werkt die Andrélon glans shampoo goed, nooit problemen mee gehad!

Welke kleur haar heb je ?
Ik heb donkerbruin haar en ik moet zeggen dat de levendig bruin shampoo van anderlon erg goed werkt !
Mijn haar gaat er van glanzen en is een stuk gezonder :grinning:

ik heb een soort serum van guhl, van http://www.guhl.nl/nederl…re-glans-smooth-shine.asp deze lijn :wink: die producten werken goed

Okee iemand nog ietss??

Guhl heeft een spray daarvoor.
Kun je kopen bij de kruidvat… Werkt heel goed :slightly_smiling_face:

oh, heb jij die?
ik wil graag weten welke ingredienten daar in zitten, ik geraak namelijk de eerst volgende tijd niet meer in de stad :’)

Je haar heeft een ph waarde tussen de 4.5 en 5.5.
Alles boven de 5.5 zal je haarschubben open maken waardoor het er dof en broos uit gaat zien.
Alles onder de 4.5 sluit je haarschubben waardoor je haar weer zal glanzen.
Veel merken hebben de ph waarde van hun product op de achterkant staan en anders kan je het bij je kapper vragen.

Wat ook nog weleens wil helpen, als je echt heel dof/beschadigt haar hebt, is om een kleurspoeling te gebruiken, dus gewoon een spoeling die je er na 7 keer uit wast.
Kleurspoelingen hebben, in tegenstelling tot haarkleuring/verf, namelijk een lage ph waarde en kleuren het haar van buitenaf.

doe jij een kappersopleiding ofzo? In dat andere topic had je ook al zo’n wijs antwoord, haha :slightly_smiling_face:

Ja, die heb ik een tijdje geleden al afgerond.

Ik gebruik de shampoo & conditioner van Nivea Diamond Gloss, en dan nog het haarmasker. Met lauw/koud water afspoelen en meestal doe ik daarna een vlecht in, zodat het niet gaat pluizen.
Daarna glanst mijn haar redelijk.

Ik heb sinds kort Coldwell inner effect resoft & color live conditioner van mn kapper,
werkt ook goed om je haar te laten glanzen (:

enige wat ik kan bedenken is serums, koud water, haarmaskers, iets van oliën voor je haar ofzo?

L’oreal proffesional, te koop bij de kapper.
Een beetje prijzig, maar het was een van de dingen die echt werkten bij mij.

Je haar niet zo vaak wassen. Ik weet niet hoe vaak je het wast maar 2 keer in de week is wel genoeg tenzij je veel sport e.d. Ook zo min mogelijk haarlak, gel enz. gebruiken.

er is ook zo’n soort glansspray bij de hema voor maar 2 euro nog wat,heb hem zelf nog neit geprobeerd

Ik heb Biosilk Silk Therapy, dat werkt heel goed, wel heel duur!
maar je kan een klein flesje voor 2,- bestellen op http://www.biosilkenchi.n…kosten-0-44-cent-per-fles