glamourdag!

He!

Ik hoorde van iemand dat het zaterdag (7 oktober) ‘glamourdag’ is…
Blijkbaar is er dan veel korting in de winkels…:face_with_raised_eyebrow: Kan iemand mij hier iets meer over vertellen, of een link van een site ofzo, waar het opstaat?!

Thanks,! liefs,

volgens mij 6 oktober
maar je moet wel de glamour kopen want daar in heb je van die korting… en daar staat ook bij in welke winkel je korting je krijgt enzo…

Oke! Dankje!

jaaa
ik heb ook de glamour tijdje terug gekocht
2 weken geleden geloof
bij verschillende winkels 20% korting
zoals veromoda villa levi’s enz;)
zker moeite waard
succes
xx

Je moet daar idd de glamour van (voglens mij) oktober voor hebben.
Die moet je dan ook meenemen als je de stad in gaat, staan verschillende pagina’s in waarop stat bij welke winkels/merken je korting krijg enzo:)

ja, je moet de glamour meenemen.
En daar staan dan bonnetjes in.

Nou, bij mij staan er geen bonnetjes in. Gewoon dat tijdschrift meenemen naar de winkel. Op vertoon van dat tijdschrift krijg je korting.

Ja 6 oktober.

Zes oktober, gewoon ff de nieuwe Glamour kopen, daarmee krijg je 20% korting bij een aantal winkels, meer info staat wel op die Glamour.

http://www.glamour.nl/ngd/index.php

:relieved: Love it

http://www.glamour.nl/ngd

Ik heb 'm vanmiddag gekocht dan heb ik wel even mooi 20% korting :grinning:

heb m ook XD

ik heb um ook! morgen naar de stad:D

Jeahh, Ik ga morgen naar de stad! Lekker shoppen :grinning:

20% bij een aantal bepaalde winkels die kun je op www.glamour.nl ook vinden, en het is morgen, je moet wel de glamout hebben natuurlijk! dus nog ff snel naar de winkell!

Ik heb em ook…maar denk niet dat ik kan :frowning_face:

Yeaaah ik ga nu naar de stad! :grinning: Zal vast fucking druk zijn omdat het weekend plús DDD bij de Bijenkorf plús Glamourday is xD maarja

jaa, geweest(A)
Nieuwe jeans, zwart basic shirtje en een maillot

ik ben geweest… heb alleen niets met korting gekocht haha, een trui bij de bijenkorf van 120 eurie, maarja, het is ook een coole trui :slightly_smiling_face:

kennelijk gemist, wist er niks vanaf, vaag…