Glamour Day 2009 !

[b]Glamour viert haar vierde verjaardag! Met, net als voorgaande jaren, een gigantisch shopfestijn. Op zaterdag 3 oktober krijg je namelijk 20% korting bij 29 topmerken op vertoon van de Glamour van oktober 2009. Ja, óók op de nieuwe wintercollectie!
Kijk snel op het lijstje in de rechterkolom welke van je favoriete winkels meedoen.

Zo werkt het
•Zorg dat de Glamour van oktober op zaterdag 3 oktober in je tas zit.
•Je krijgt 20% korting op vertoon van deze Glamour. Je hoeft de betreffende pagina dus niet uit te scheuren.
•Op het overzicht hiernaast zie je waar de korting allemaal geldt. Winkeladressen bij jou in de buurt kun je vinden op de kaart.[/b]

Accessorize
America Today
Australian
Azzurro Due
Blue Blood
Cafe Moda
Cinderella
Club Brillant
DEPT
Dermalogica
Esprit
Filippa K
Geddes & Gillmore
Hunkemöller
ICI Paris XL
Invito
Karen Millen
Kookaï
Laundry Industry
Mango
Only
Pieces
Rituals
River Woods
The Body Shop
Vanilia
Vero Moda
VILAWE

Het word weer een heerlijke chaos ben ik bang, ik moet op deze dag werken… Of ik daar zo blij moet zijn weet ik nog niet maar goed hahah. Ik werk bij de Vero Moda lijnbaan [met Jack and Jones] dus je moet maar even hallo zeggen als je me ziet =) Maaaar, mijn vraag, kom jij ook? En wat staat er allemaal op je wishlist en bij welke winkels ga je zeker weten langs ?

werken bij only dus helaas geen tijd
kijken hoe ik fix mischien nog heel snel in korte pauze

Jaaaa, ik kom:D
Vorg jaar was ook leuk!
Maar ik wil gewoon even kijken wat ze in de winkel hebben hangen. ik weet nog niet wat ik wil hebben dus.

Waar kan je die kaart vinden dan?
xx

www.google.nl