Gladiatorhakken h&m reparatie

http://fashionfinds.elle.nl/images/verybig/20110225_3t7z06.jpg

Nou heb ik deze hakken dus in het zwart. En bij het gespje zie je aan de rechterkant een soort buisje zitten. Om de lengte heen zeg maar, bij mijn rechterschoen is dat buisje na een paar keer dragen kapot gegaan (te laat om te retourneren) en die kan dus niet meer goed vast. Weet iemand of ik dit ergens kan laten repareren of zo’n buisje kan laten maken? Vind het zo’n zonde om ze weg te doen…

Schoenmaker?
Denk dat ze er een nieuw gespje op zetten kost vast niet heel duur.

Hm dat is slim! Ga er dan van de week wel even langs :grin: Ik heb alleen nooit gezien dat ze nieuwe gespjes erop kunnen zetten…iemand ervaring ermee?

ik heb mijn schoenen ook een x naar de schoenmaker gebracht en hij had zelf hele nieuwe leren bandjes erop gemaakt en een nieuw gespje en ik moest een x terugkomen om te passen en toen ging hij het weer vermaken.

kortom voor 25 euro had hij mijn schoenen al 2x helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw vastgemaakt en dat hele bandje om mijn enkel en het gespje was helemaal vervangen en opnieuw gemaakt.

Ah oke, naja alleen het gespje hoeft vervangen te worden bij mij…weet niet of dat ook mogelijk is? Was bij jou het hele bandje versleten ofzo, of moest er een nieuw bandje om vanwege de gesp?

het gespje was kapot maar het bandje wat dus vast zit aan je schoen begon ook al te slijten. dus hij had met nieuwe stukken leer een nieuwe achterkant dus gemaakt voor mijn schoen.
maar ik weet wel zeker dat ze ook zelfs zo iets simpels als een nieuwe gesp kunnen maken.
mocht de ene schoenmaker er niet aan beginnen dan zijn er echt nog honderden andere schoenmakers in het land.

oohjaa wel een tip, vraag van te voren een prijsindicatie. mochten jouw schoenen 30 euro gekost hebben en ze vragen er 25 euro voor zal zal ik als ik jou was toch maar overwegen of het echt zijn geld waard is