Gladde en stijle haren

Ik heb van mezelf ontzettend stijl, glad en slap haar. Het is niet zo dat ik ook dun haar heb, maar het is wel erg volume-loos. Ik wil mijn haren vaak invlechten of een vissengraat maken, maar na 5 minuten hangen de eerste plukken haar alweer los.

Iemand een oplossing waardoor je haar wat minder glad wordt? Cremespoeling gebruik ik zelden, dus daar kan het niet aan liggen!

je hebt een volume shampoo van andrelon die heel goed werkt, verder helpt het om hairspray op je vlecht te spuiten (en vooral bij je haar grens).

je hebt ook een soort mouse (kruidvat) en die werkt ook heel fijn

xx

ruwe shampoo gebruiken als head and shoulders. heel veel mensen gaan altijd heel hard gillen dat het slecht is voor je haar, maar mijn haar gaat er wel goed van zitten. :")

Of je kan droogshampoo gebruiken, daar word het meestal ook wat stugger van!

mijn heat protect spray van syoss zorgt er bij mij altijd voor dat ik net dat beetje structuur heb dat dingen bij mij blijven zitten. En een mousse op droog haar gebruiken wil ook wel eens…
Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. Mijn haar is zo glad en stijl en zwaar dat geen enkele (niet ingevlochte) vlecht goed blijft zitten.
Maar heb jij misschien laagjes? Want daar kan het ook aan liggen.

ken het gevoel…–’’

ruilen?;p

Als je een groot budget hebt: Big shampoo van de Lush. Als ik dat gebruikt heb, dan heb ik echt zo’n leeuwenkapsel als ik net wat droog heb gewreven :'D Het maakt je haar veel stugger en echt poofy. Maar het kost wel zeventien euro…

ik heb het ook echt hatelijk, maar die big shampooo van lush ga ik denk wel even kopen dan!!

^ Je kan ook een sample vragen, voor mij werkt die echt goed, maar misschien bij jou dan niet en het is dan wel zonde als je er dan al zoveel aan hebt uitgegeven (:

Voor meer volume en minder piekerig haar doe ik altijd mousse in m’n haar of iets van wax. En bij een knot of een vlecht en zo spray ik ook wat haarlak.

Mijn haar is wel stugger door het verven. Maar als ik het net gewassen heb kan ik er niets mee :’)

Mijn haar is zelfs geblondeerd en dan nog zo glad/stijl! Denk dat ik die shampoo van lush maar eens ga proberen. Danku!