Give-away?

Hai!
Ik zou graag een give-away op mijn blog doen. Alleen… hoe kan je dat het best doen?
Ik zou het graag van een webshop willen doen (zoals Kenzaa.nl), maar hoe kan ik dat het best aanpakken?
liefs,

Up(:

Hoe bedoel je van een webshop?
Het is wel de bedoeling dat jij betaald voor de spullen he, dat snap je zelf ook wel neem ik aan? :stuck_out_tongue:

Je kan zeggen dat je een giftcard van 10 euro voor die webshop weggeeft, of bijvoorbeeld een bikini van kenzaaa.nl ofzo.

Je kunt de webshop waarvan je het graag zou willen mailen met de vraag of ze hieraan mee willen werken. Door te melden dat jij op die manier reclame voor hun maakt etc.

@BratPack, nee haha dat snap ik ook wel xd maar ik bedoel hoe je die webshop het best kan bereiken en hoe je dat vraagt!

@20122007, oke! Dankje

UP^^

Weet verder nog iemand hoe dit precies in zn werk gaat? (:
Up.

Ik weet niet hoeveel bezoekers jouw blog per dag heeft? Maar als je blog nog redelijk klein is, is de kans een stuk kleiner dat een webshop mee zal werken aan een give-away ter promoting/reclame voor de webshop.

je kan gewoon hun mailen en je bloglink geven enz.
maar ik mailde ookal en ze zeiden dat ze zo ontzettend veel mailtjes kregen dat het even niet kon.