Gitaar

Heb een vraagje . Ik zou graag gitaar willen leren spellen . En vorige jaar heb ik een gitaar gekocht in de fun en dat was maar 50 euro , maar na een tijd ging die niet meer dus niet zo goeie gitaar. Weet iemand hoeveel een goeie gitaar of welke merk misschien het beste is ? Ik ken niet zoveel van gitaren xp , een site van gitaren mag je ook geven . :slightly_smiling_face:

Fender is een super goed merk! Jammer genoeg heel erg prijzig. Ga gewoon naar een muziek winkel in de beurt en kijk daar even rond. Kom je er niet uit? Vraag dan even aan een mede werker of hij een goede gitaar weet voor (beginnende?) spelers.

Succes!

xoxox

Speel je elektrische? of akoestische of klassieke?
Want voor elektrische is fender een goed merk, maar heeel duur en vooral voor elektrische gitaren. Ik heb een semi-akoestische van Richwood en ik ben er echt suuuuuper tevreden van, echt een hele goede gitaar. Maar ook Takamine is goed (wel al iets duurder). Ik zou toch voor rond de 300 euro zoeken, als je veel lager gaat heb je niet echt kwaliteit denk ik. Ik merk dat je uit België komt dus zoek eens bij key music of in Leuven bij Leo Caers ofzo.

Ik heb zelf een Ibanez, ben er super tevreden over!

Het is voor een akoestische gitaar .Ik zal dan eens gaan kijken in die winkel key music , dank je om te zeggen :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf een Spaanse. Was 100 euro (beginnersgitaar). Doet het prima.

Ik heb er een van Fender. :bowing_man:

Ik heb een Western gitaar van Stagg, is net iets boven de 100 euro, maar echt fijn! (&mooi)