gitaar/zang

hii,
zijn er mensen alles van gitaar weten en mij dat kunnen leren?

ik heb nog een raar probleempje: soms als ik zing dan is het echt scheef en niet zo goed mr soms zing ik echt goed (voor mij dan toch) hoe komt dit ?
en ik ben niet ziek wnr ik slecht zing. mijn moeder zei dat mijn stem training nodig had mr nja moeders zeggen zoveel. hulp gevraagd!!
xx

Je doet net of iemand je gewoon kan uitleggen hoe je gitaar speelt.
Zo’n eitje is het niet hoor!
En ik denk dat je moeder gelijk heeft, misschien kan je op zangles?

Het ene nummer past gewoon beter bij je stem dan het andere nummer. Ga gewoon op les.

ik zou op youtube wat filmpjes opzoeken over gitaarspelen. gewoon invullen ‘guitar lessons’ en dan vind je al heel wat.

trouwens, ik zou gewoon naar je moeder luisteren want ze heeft gelijk, haha.
en je moet gewoon inzingen en wanneer je stem wat ‘opgewarmd’ is gaat het zingen beter, daarom klinkt het zingen vroeg op de ochtend soms misschien niet zo mooi.

Ik heb ook een gitaar gekocht omdat ik dacht het mezelf even te kunnen aanleren. Nou, echt niet, zo makkelijk is dat echt niet.

Ik ben pas op gitaarles, is leuk. Ik ben wel niet op de muziekschool, veel te duur. Voor 1 maand 50euro. En nu voor 1 les 5euro. Bij een man thuis met nog een meisje. Dat bespaart me dan weer 30euro per maand. =D

maarja ot. Als je wil moet je op zanglessen gaan. Ze kunnen je leren hoe je met je echte stem zingt en hoe je de juiste tonen etcetc. &natuurlijk op gitaarles is, op youtube staan natuurlijk onlinelessen. Maar ik denk niet dat je daarmee echt gitaar kunt spelen.

Als je echt goed wilt leren gitaar spelen/zingen moet je gewoon op les gaan. En moeders hebben heel vaak gelijk.

kheb ook mezelf gitaar aangeleerd C= het was best makkelijk vond ik… maar speel al 7 jaar piano… dus ik kan best goed met mijn handen overweg xD en echt je moet eerst goed gitaar kunnen spelen en zingen appart… en dan pas samen! want sommigen gaan lijk tegelijk proberen te doen…

hmm nu is net vandaag zo een snaar gesprongen. k sta al heel de tijd vuil te kijken nr mijn gitaar , ik heb natuurlijk geen snaren thuis en pff dat gaat ng grappig worden om die te vervangen.
ik heb eigenlijk niet zo veel tijd voor lessen mr ik zal ze dan toch maar pakken.
maar ik zit niet op muziekschool dus het gaat al privéles moeten worden :’(
kent iemand toevallig iemand inde buurt van antwerpen?
x

Het lijkt me nogal lastig om gitaar te leren via Girlscene?
Ik denk dat je echt les moet nemen!

Je leert zelf nooit zo goed gitaar spelen als op les. Dus ik raad je aan om les te nemen.

mr privéles is zotduur
bij ons is da 20 euro per uur!

Dat is normaal hoor!
Ik heb 1 keer in de week een halfuur les, en daar betaal ik ook 10 euro voor.
Als je het echt wil leren, en goed
Moet je gewoon op les gaan, als je de basis hebt kun je zelf oefenen en dan ben je al een heel eind.