Gitaar te koop!

Dag lieve girlsceners,

Ik heb al een tijdje mijn gitaar te koop staan. Ik heb het vooral geprobeerd via facebookwebsites, maar tot nu toe reageren daar vooral een beetje creepy buitenlandse mannen op. Heb ik niks op tegen opzich, maar vind het toch een beetje eng om naar iemand toe te gaan of iemand naar mijn huis te laten komen waar ik niet zo een goed gevoel bij heb. Daarom dacht ik; girlscene! Er zijn vast wel meiden die gitaar willen leren spelen en daarvoor is dit denk ik een perfect pakket.

Ik verkoop mijn mooie akoestische gitaar, een Alhambra 1P Cedro. De gitaar is in goede conditie en heeft slechts enkele plekjes waar hij een beetje is beschadigd. Ik verkoop de gitaar samen met een rugzak waar hij in vervoerd kan worden, een capo, een stem apparaatje, enkele boeken van Joep Wanders (zie foto’s), een paar snaren en een simpele schouderband. Een zeer goed pakket voor beginners!

Voor het hele pakket (gitaar + tas + capo + boeken + snaren + schouderband) vraag ik €125,-

Let op! Ik verzend niet (want gitaar is groot!). Ik woon in Utrecht, dus ophalen kan daar. Maar: ik werk op Schiphol en ben ook regelmatig in Zeeland te vinden ivm ouders die daar nog wonen. In de buurt van deze plekken kan de gitaar dus ook worden opgehaald!

Op de een of andere manier draait tinypic mijn foto’s. Meh. Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?

Up :slightly_smiling_face:

Omhoog :slightly_smiling_face:

Nog steeds te koop!

Up!

Ooh, up. Ik zal dit in mijn achterhoofd houden!