Gitaar spelen

Ik heb werkelijk waar niks te doen,
ik zit ziek thuis op de bank, en er is niks op tv dus

Wat vind je van gitaarspelen? Speel je zelf ook gitaar?
Acoustisch of Electrisch? Welke liedjes kan je spelen?
enz.

haha, leuke tijdverdrijving.

ik speel gitaar en ik kan bijna niks.
ik kan de teletubbies tune, een paar liedjes van acda en de munnik, mercy, i’m yours, pretty woman, all you need is love, bubbly, michel, en dat liedje dat miss montreal zingt voor de slankie reclame.

oja, btw ik speel akoestisch.

Ik ben Knights of Cydonia van Muse aan het leren :smirk:.
Ik kan helemaal geen gitaar spelen, maar ik wil dat liedje gewoon kunnen, dus mijn vriend is hem nu aan me aan het leren.

Ik bespeel acoustische gitaar.
Ik zit op les :grinning:

Ik kan I’m Yours, Because of you, Viva la vida, Hallelujah en ik leer nu michel van anouk maar daar kan ik geen bal van dus ik ga vragen of ik Hey There Delilah kan leren spelen :stuck_out_tongue:

Ik vind het leuk :grinning:
Speel het zelf ook, acoustisch.
Kan van sommige liedjes een stukje…
Van Metallica het begin van Nothing else matthers.
En Bubbly een klein beetje en volkslied van Zuid-Afrika, USA, UK en NL.
xxx
p.s. en nog een paar ;p

jep ik speel ook gitaar,
ben momenteen ‘hotel california’ van the eagles aan het leren… :slightly_smiling_face:

ja, ik speel ook gitaar. maar ik ga niet opnoemen welke liedjes ik speel dan ben ik te lang bezig :’)

hahaha, cool, hoor. Is het niet heel moeilijk om te leren, omdat je gewoon geen gitaar speelt?

Ja, en het is vet. :astonished:
Een paar liedjes die ik kan zijn bijvoorbeeld Seek & Destroy zonder solo, Enter Sandman zonder solo, Tie Your Mother Down, Dani California met solo, Purple Haze met solo, Joker and the Thief van Wolfmother en Run to the Hills van Iron Maiden. =D

ik speel piano hah.

<3 Gitaar, haha.
Ik speel zelf al 7 jaar gitaar, akoestisch en elektrisch.
:smiling_face_with_three_hearts: ben er helemaal verliefd op

Ik ga beginnen met gitaar in augustes maar ben er nogniet helemaal uit of ik akoestisch of elecktrisch wil maarja :stuck_out_tongue:

Ik speel sinds 2 weken ook gitaar, akoestisch.
maar ik heb pas 1 les gehad, omdat ik die 1 keer in de 2 weken heb… dus ik ben nog best wel een dummy xD

Ik speel ook, en ik heb ook les. Mijn leraar is helaas nogal warrig, dus doen we elke week een nieuw liedje, omdat hij altijd vergeet waar we mee bezig waren…
Ik leer nu All Along The Watchtower. Ja, ik hou van Bob Dylan.

Ik wil gitaar spelen, maar ben van de muziekschool afgegaan omdat ik ruzie had met twee leraren. Helaas mag ik van m’n ouders nu niet opnieuw beginnen :frowning_face:

ik speel nu bijna 3 jaar gitaar, maar ik oefen te weinig. Maar nu heeft mijn leraar me echt iets meegegeven om te oefenen xD
Van Halen - Hot For Teacher
De muziek begint pas bij 1.00 minuut, let niet op het vreemde clipje XD

zo, succes xD

karamba. :flushed:

Wat vind je van gitaarspelen?
awesome
Speel je zelf ook gitaar?
oui
Acoustisch of Electrisch?
Acoustisch
Welke liedjes kan je spelen?
heb je even…?

Wat vind je van gitaarspelen? hihi vet
Speel je zelf ook gitaar? Ja
Acoustisch of Electrisch? Akoestisch
Welke liedjes kan je spelen? Alleen nog Do-Heaven ( tja en liedjes van het boek)