hey ,
ik heb gisteren een gitaar gekocht. ik wil dat heel graag kunnen, en ik was dus van plan om dat aan mezelf te leren. heeft iemand goeie site’s? of iemand die dat ook gewoon geleerd zonder naar de les te gaan?
ps: ik kan geen noten lezen
bedankt
Via YouTube heb ik een aantal nummers leren spelen op m’n ukulele. :’) Dus misschien is dat ook wat voor jou!
oke, bedankt, ik had nog geen topic gevonden
ultimate-guitar.com ! Geweldige site, ik heb het mezelf ook aangeleerd, je kan een liedje uitzoeken (als je al een aantal akkoorden kent). Bij de tekst staat precies wanneer je welk akkoord moet spelen en als je op het akkoord klikt staat er ook bij hoe je die moet spelen en welke snaren je moet indrukken
Op youtube ‘guitar goddess tutorial’ zoeken. Geweldig!
Zoek op youtube of op internet.
TIP: Leer met akkoorden
Succes
Je moet sowieso ultimate-guitar.com bekijken. Hier wordt niet gebruik gemaakt van het notenschrift maar van tabs. Dit is een veel makkelijkere manier om muziekstukken te spelen, daarbij is het heel makkelijk om te lezen. Waarschijnlijk kun je op internet wel een instructie vinden om tabs te leren lezen. Zelf heb ik al 5 jaar gitaarles, en heb door ultimate-guitar.com nog nooit een noot hoeven lezen.