Gisteren uitgegaan..

Als het iemand is die ik ken maar waar ik verder niks in zie dan dans ik even vrolijk mee en daarna is het genoeg.
Bij een onbekende waar ik niks in zie houdt het gelijk op xD

gewoon hem wegduwen? als je het niet wil laat je het merken, wil je het wel laat je het toe.

je voelt je niet aangerand ofzo?
want in principe heeft die jongen niets gedaan.
misschien vind ie je leuk. verder niets aan de hand ofzo.

uhm wat doe jij overdreven…
hij deed ja niks… je hebt niet met hem gezoend want je draaide je weg. dus ik snap je probleem niet helemaal…
het is nou niet zo dat die jongen je aanrande ofzo zn hand zat in je zij … dat stelt niet zo veel voor hoor… het had net zo goed je kont of ergens anders kunnen zijn en dan was ht ietsje anders geweest maar ik vind nu een beetje aanstellerig sorry…

Ik snap t niet zo goed.
ik heb met een jongen gedanst en hij probeerde me te zoenen maar ik draaide me om en hij zoende me niet dus ga ik nu snel een topic aanmaken van “omg”.

Sorry maar ik snap je zorgen gewoon echt niet xd Er zijn genoeg van zulke idioten bij t uitgaan, ga mee als je t niet boeit en anders gewoon doen zoals je gedaan hebt

Ik snap je probleem niet echt?

Maar… Ja ik snap het probleem gewoon niet. Als je met iemand danst moet diegene z’n handen toch kwijt, daar is toch niks raars aan? Naja… Voor mij is het normaal dat die jongen dan je handen op je heupen/zij legt. Hoeft echt niet meteen je kont te zijn ofzo.

Het is toch normaal dat ie zn handen in je zij legt als hij met je praat? :stuck_out_tongue: Dat doen de meeste jongens volgensmij wel. Hier in ieder geval wel (:
Maar dr is verder toch niks gebeurd, dus niks aan de hand toch? :slightly_smiling_face:

Ja m’n zij zeg ik , maar hij deed ook meer dan dat hoor…
jullie zeggen dat ik overdrijf nouja , ik denk gewoon dat het nogal raar zal zijn als ik hem morgen terug op school zie , hij zit zelfs in m’n klas … ;]

Wat nog meer dan, als ik vragen mag? :x

een jongen die met je danst en met je wil zoenen op stap is niet zo’n grote gebeurtenis. als er een jongen is die je niet leuk vind dan loop je toch gewoon weg als hij aan je zit?

nou aan m’n kont ook , maar gelukkig niet lang of veel ofzo , anders had ik hem echt weggeduwd… maarja , ik voelde me gewoon ongemakkelijk , ik kén hem wel maar ik praat er niet vaak mee ofzo…

Oh, op die fiets. Ja ik snap dat je het aan je kont ongemakkelijk kan vinden, maar ik zou het niet hebben. Misschien is dat hier gewoon meer normaal ofzo. Maargoed, volgende keer moet je gewoon bij alles waar je je niet fijn voelt weglopen, iets van zeggen, oid.

Ooh zo, ik snap wat je bedoelt dat je bang bent dat het ongemakkelijk zal zijn ofzo! :’) Maar ik denk dat dat wel zal meevallen, ik denk dat hij zich ongemakkelijker zal voelen dan jij, omdat je hem hebt afgewezen :stuck_out_tongue:
Ik heb een keer iets soortgelijks meegemaakt, dat ik gewoon voor de lol met een jongen stond te dansen & dat hij wou zoenen. Hij zat dan wel niet bij me in de klas, maar al zijn vrienden wel. En ik zie hem ook nog best wel vaak.
Maar als je gewoon normaal doet, alsof er niks is gebeurd, dan is het niet ongemakkelijk hoor. Vind ik tenminste ^^