Gisteren uitgegaan..

Ik ben gisteren dus uitgegaan , want het was zo’n groot feest in de stad…
Nou ik ging dus met 2 vriendinnen in het begin maar ze moesten vroeger weg dus toen ging ik bij andere vrienden… Toen kwam ik NOG andere vrienden tegen (haha word ingewikkeld waarschijnlijk maar oke) enja , daar was zo’n jongen bij S.(jongen van m’n klas) enja we dansten wat , voel ik ineens z’n hand in mn zij , nam hij me zo wat vast … Goh , ik dacht echt in mezelf van whatafock maar ik deed NIETS! Echt zo dom van me maar ik dacht , wat moet ik nu doen?

Hmm heeft niemand van jullie dat ook eens? Dat je gewoon 'verstijfd" zegmaar als een jongen dat doet?

Ja oké , dus ik deed niets (achteraf denk ik echt van dat ik hem moest wegduwen ofzo maarja). Daarna moest ik gaan ,want me vader kwam me halen & ik wou eigenlijk ook weg want vond het allemaal maar ongemakkelijk…
Komt ie mee naar buiten met me (daaaamn men) , samen met nog een vriendin… We zijn dus buiten , neem ie m’n hand vast (aaarg ik weet echt niet waar ik met me gedachten zat want ik hield de zijne ook gwn vast) , dan stapten we wat , stopt ie & probeer ie me te zoenen! (toen ik zeker whatafock & ik draaide me weg) en dan ja , weer handen vastgehouden … enja toen zag ik m’n vader en ik echt in mezelf (yess eindelijk!)

Goh , ik weet echt niet wat me bezielde om het allemaal gewoon toe te laten maar echt ik wist echt niet wat ik moest doen … Ik was geeneens dronken ofzo, wel wat “zweverig” maar niets erg …

Nou ja , heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt ofzo & hebben jullie advies of tips voor wanneer het nog eens gebeurd?

dankje & sorry voor de lange uitleg!

Nee heb ik niet. Discipline.

nee, dans altijd gewoon mee. ligt wel aan de jongen opzich maar was ie knap ofzo dan?

Zou ik echt nooit doen. Als ik een leuke jongen zie, dans ik normaal met hem en zoen ik niet dezelfde avond nog.

Minder drinken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jaa die was wel knap en ik danste ook gewoon mee , het is niet dat ik hém besprong ofzo

Ik heb hem niet gezoend … Hij probeerde , ik draaide me weg.
Ik doe dat ook nooit

Hebhelemaal niet veel gedronken!

ik denk dat je er gewoon wat van schrok omdat je dit nog nooit hebt meegemaakt ofzo? Als het later nog een keer gebeurd weet je dus dat je hem weg moet duwen enzo, of gewoon weglopen.

niu heb het nog wel eens meegemaakt maar niet zo lang weetje , dat was gewoon even dat je zo’n hand in je zij voelt ofzo , dan keek ik altyd wel eens boos enzo maar , dit was echt tjaa… - ik voel me echt dom , volgende keer duw ik hem echt weg of spreek ik hem erover aan! kan niet geloven dat ik dat nu niet deed ;s

hmm, ik denk zomaar dat dat sarcastisch bedoeld was meid. :pensive:

anyway, ik weet niet hoe oud je bent, maar je doet een beetje overdreven.

Is toch niks aan de hand toch? Gewoon volgende keer beter reageren, hier heb je gewoon van geleerd xD

zeg gewoon de volgende x:
‘Heee je hand is verdwaald’ *hand wegduwen*

je zij is toch je taille? Ik snap het drama er niet van.

dubbelpost

Je stelt je aan, hij heb je toch niet aangerand ofzo.
Moet je maar gewoon nadenken.

Kan gebeuren.

was jij toevallig bij de pjgu of bedoel je een ander feest:P?

Nee ik dans gewoon altijd mee.
Tenzij ik een vriend heb zoals nu, maar ben al ander half jaar niet meer uitgeweest. Geen behoefte aan.

Ehm, het was toch gewoon je zij? Wat is daar heel erg mis mee dan, of was het onder je shirtje ofzo?