Gisteren gezoend, nu doet hij raar.

Hey! Ik heb dringend jullie hulp nodig want ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

Ik app al een tijdje met een jongen uit de stad waar ik woon. We kregen gevoelens voor elkaar en praatten elke dag ontzettend veel. Gisteravond was er een feest in de stad en toen heb ik eventjes met hem afgesproken voor het eerst. Hij heeft me toen gezoend. Daarna probeerde hij het vaker en we hebben veel geknuffeld. Toen we terug liepen deed hij zijn arm over mijn schouder en hebben we zo de stad door gelopen. Ik vind hem echt heel leuk, maar daarna pakte hij zijn telefoon en ging hij de hele tijd appen met iemand. Hij wou daarna nog een paar knuffels en hij zei: ’ veilig thuis he schat’ en toen namen we afscheid van elkaar. Die avond appte ik naar hem dat ik thuis was en hij reageerde vet droog. Hij zei dat hij gedoe had met zijn ex. Ik vroeg of het echt niet aan mij lag, omdat ik daar best onzeker over ben, maar hij zei dat dat niet het geval was. Ik stuurde hem een goodnight berichtje en hij negeerde het. Hij was nog op het feest en hij zei dat hij later zou reageren. Ik was zo ontzettend bang dat hij zo droog reageerde omdat hij iemand anders in de stad had ontmoet.
Vanochtend kreeg ik dus een berichtje van hem, alweer super droog. Hij zei dat boos was op zijn ex en zich nu de heel klote voelde en daarom zo deed. Gisteren zei hij dat we gingen afspreken voor zondag, omdat ik dan op vakantie ga. Ik vroeg of hij vandaag even wou afspreken om even te praten, maar hij wou niet. Help, ik vind hem zo leuk en ik dacht dat hij mij ook leuk vond. Maar ik zit er nu zo erg mee dat hij apart doet. Ik ben bang dat het aan mij ligt of dat hij zijn ex nog leuk vind. Opgegeven moment, toen hij negeerde, zei ik dat ik hem vanmiddag wel met rust zou laten en hem vanavond wel weer zou appen. Hij zei dat dat inderdaad beter was. Ik voel me echt ontzettend klote en weet niet wat ik moet doen. Misschien betekende gisteravond wel niks voor hem en vind hij mij helemaal niet leuk? En ik ga dus zondag weg voor drie weken, en misschien wordt hij in die drie weken wel verliefd op een ander meisje? Ik zit er zo erg mee. Hij zegt wel dat het niet aan mij ligt, maar ik weet het niet. Heeft iemand hier ervaring mee en heeft iemand tips? Ik zit er heel erg mee en maak mezelf heel onzeker.

Kusjes,

Niet onzeker zijn. :slight_smile: Laat hem even met rust en dring jezelf niet te veel op. Dat werkt vaak averechts. En onzekerheid naar mij weten ook. Het lijkt ook dat hij er nu niet over wilt praten. Dus dat moet je accepteren.

Ik zou even niets laten horen en afwachten (hoe moeilijk dat ook is) of hij van zelf reageert. Als hij zaterdag avond bijvoorbeeld nog niet gereageerd heeft kun je hem een appje sturen. Dat je hoopt dat alles goed gaat, en je hem graag na je vakantie weer ziet.

En je moet niet bang zijn dat hij verliefd word op een ander. Dat is dan ontzettend balen, maar dat betekent ook dat hij niet de ware is voor jou.

Hem gewoon even laten. Je weet niet wat er is gebeurd tussen hem en zijn ex.