gisteren avond

hallo alweer lieve girlsceners

Ik heb 2maand terug een hele lieve jongen ontmoet, we praten veel en vaak over msn en smsen, 1week geleden hebben we gezoend, en gisteren avond na het uitgaan hebben we nog een keer gezoend. Ik heb hem vanacht gsmst dat ik veel meer voor hem voel dan vrienden en dat ik een relatie met hem aan wil. maar hij stuurt hier niks op terug terwijl hij wel gewoon met zijn mobiel zit te twitteren enzo. en ik zag hem online op msn dus ik praten en hij negeert me daar ook totaal :S

Ik weet gewoon niet wat te doen…

Raar. :face_with_raised_eyebrow:
Waarschijnlijk vind hij jou toch niet zo leuk.
Maar ik vind het wel gek dat hij dan geeft gezoend met jou ?!
Ik zou zeggen;Dumpen.

Ik ken dat:3.
Bel hem anders ofzo of ga naar zijn huis?

mischien wou die wel alleen zoenen, en geen relatie?
tsja jongens zijn nou eenmaal soms zo he… hoe kut t ook is :’)

Niet lullig bedoelt maar het lijkt alsof hij je alleen leuk vond om mee te zoenen. Maar het kan ook zijn dat hij schrikt van je berichtje en niet weet hoe hij erop moet reageren. Wacht even af en begin niet uit jezelf tegen m te praten (:

Ik kan me voorstellen dat het woord relatie een beetje afschrikkend is, misschien wil hij het liever wat rustiger aan nemen. :slightly_smiling_face:

Maar inplaats me me totaal te negeren kan hij dat dan toch ook gewoon zeggen??

Misschien durft hij niet zo goed ^

Accepteer dat hij niks terug stuurt. Dit zou voor mij het signaal zijn dat hij niet hetzelfde voelt.

Ik denk dat hij geschrokken is, misschien ben je wat te snel met die vraag gekomen. Mijn ervaring is dat veel jongens het allemaal wat rustiger aan willen doen. Dus ik zou hem nu de tijd geven, dan kom je er vanzelf achter hoe hij erover denkt.

Om eerlijk te zijn zou ik ook schrikken als degene met wie ik net een week geleden heb gezoend zegt (smst notabene) dat ie wel een relatie zou willen. Ik denk dat je nu het beste gewoon kan afwachten.

^

relatie is een groot woord ;p

Hij is waarschijnlijk gewoon geschrokken van wat je zei en geef hem gewoon wat tijd. Als hij jou leuk vindt, zoekt hij vanzelf wel weer contact. En als hij dat niet doet, weet je meteen waar je aan toe bent.

Oh ben ik nou de enige die het vanzelfsprekend vind dat je wacht met zoenen tot je ook zeker weet dat die ander er ook serieus over denkt? (ben niet zo’n typ dat tijdens het uitgaan vreemde jongens gaat zoenen)

Nee hoor, zo zit ik ook in elkaar :slightly_smiling_face: