Girlscene's Wie is de mol? 2.0 [vol]

Hoi!

Dit is deel 2 van Girlscene’s Wie is de mol? Dit spel is gebaseerd op het televisie programma: ‘Wie is de mol?’ Het eerste deel van wie is de mol is inmiddels bijna afgelopen en er was animo voor nog een spel. En hier is die dan alvast!

Speluitleg
De deelnemers proberen zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen door allerlei opdrachten uit te voeren. Er zit één saboteur in het spel, de mol. Zij probeert ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot zit. De spelers proberen de mol te ontmaskeren, degene die uiteindelijk als laatste overblijft wint al het geld in de pot.

Let op:

• Doe alleen mee als je zeker weet dat je genoeg tijd hebt om mee te doen.
  • Zorg dat je niks mist (vooral de test niet). Wie de test niet invult ligt eruit.
  • Al het geld is natuurlijk virtueel en de winnaar krijgt alleen een klein prijsje opgestuurd (als je dat wil) en natuurlijk de eer.
  • Contact met elkaar via privé berichten, twitter, msn of iets dergelijks is niet verboden (in het echte spel mag je ook gewoon met elkaar praten enzo), maar kijk uit met wat je zegt.
  • Als er in een opdracht staat dat iedereen voor zich speelt en dat je niet mag overleggen, doe je dat ook niet. Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon eerlijk speelt en dan ook echt niet gaat overleggen. Dat is ook helemaal niet leuk voor de rest.
  • Als je het spel wie is de mol niet kent of nog vragen hebt kan je gerust om uitleg vragen in het topic.
  • Zodra er 10 deelnemers zijn gaan we van start en is aanmelden niet meer mogelijk.

Deelnemers:

1. Claudia
  2. Isabelle_ (eerst †Phoebetjeuh†)
  3. Radioactive
  4. Karbonkel
  5. Heart
  6. MyShoesAreMarried
    Alabama
    plofkip
    Iridescent
    alwaysmarit
    Sascha♥
    in de pot zit op dit moment 1678 euro!

liefs,
Floortje

Ik heb meegedaan/doe mee bij het vorige wie is de mol!
En ik vond het heel leuk om te doen, maar ik doe bij deze niet mee (;
Omdat ik weinig tijd heb en ook omdat het altijd maar heel weinig waren die echt actief meededen aan de opdrachten en sommigen helemaal niet meededen ):

Ik hoop dat bij deze wie is de mol de deelnemers actiever mee gaan doen (:

Een upje voor jou! :upside_down_face:

Ik wil graag meedoen! :grinning:

oke leuk! ik schrijf je er bij (:

ik wil ook heel graag meedoen! :grinning:

Ik wil ook graag meedoen!! :grinning: Moet iemand me wel even uitleggen hoe het precies in zijn werk gaat.Ik ben wel een trouwe fan van de tv serie.

@phoebetjeuh & iridescent ik schrijf jullie erbij! leuk dat jullie meedoen =D!

het is gewoon een beetje hetzelfde als de tv versie alleen dan met meer puzzels, raadsels en dat soort dingen. Omdat je natuurlijk geen avontuurlijke opdrachten kan uitvoeren achter de computer (:

jeej:D maar op de één of andere manier kan ik niemand noten :confused:

-weg-

jaaa gelukt haha dankje!

^ yay ontvangen :3

Vet! Ik doe mee als dat kan.
Snap nog niet helemaal hoe t in zn werk gaat, maar ik volg trouw widm, dus dat komt vast goed!

haha ja, het werkt ongeveer hetzelfde (:
leuk dat je mee doet! =D

Ik volg het niet eigenlijk, als ik het snap zou ik wel mee willen doen. :grinning:

Oh wacht, ik kijk soms wel wie is de mol, maar is het niet moeilijk om op ‘internet’ een beetje verdacht te spelen omdat dit typen is en het in real-life veel makkelijker is om de mol te spelen?

OT: Ik doe mee als het kan!

haha gaat best aardig! leuk dat je meedoet :slightly_smiling_face: ^

Ja hihi.

Nog 5 deelneemsters =D

Ik wil wel meedoen!

Ik wil graag meedoen :slightly_smiling_face: